Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:25:57 GMT

برای اجاره ستادهای متعدد یک ریال هزینه نکردیم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۱۵۸

ایسنا/همدان رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» در استان همدان گفت: شعار انتخاباتی آقای رئیسی «هر خانه یک ستاد» بود و وی خود را وابسته به جناحی نکرد بنابراین هرکسی می تواند با امکانات خود وارد عرصه شود و کار کند، از طرفی یک ریال برای اجاره ستاد هزینه نکردیم و مکان‌ها را خود مردم پیشنهاد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروفسور محمدعلی زلفی‌گل عصر دوشنبه ۲۴ خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه ریزی می کنیم تا در روزهای باقیمانده از ایام تبلیغات از شخصیت های ملی برای حضور در استان دعوت کنیم.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی بارها تأکید کرده که رقیبش هیچ یک از کاندیداهای دیگر نیست بلکه فساد و ناکارآمدی است، خاطرنشان کرد: هدف نخست ما مشارکت حداکثری و بعد انتخاب اصلح است و خوشبختانه در کل استان اجماع قابل قبولی صورت گرفته و استقبال از آقای رئیسی پسندیده بوده و امیدواریم همین روند ادامه پیدا کند و از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

زلفی‌گل در رابطه با مهمترین برنامه‌های رئیسی بیان کرد: وی پیگیر عدالت در اجرای قوانین است و در  بحث پیشگیری از وقوع فساد به دنبال این است تا با اجرای دقیق قوانین شرایطی ایجاد کند که فسادی شکل نگیرد همچنین تلاش برای رونق تولید، کنترل تورم و نقدینگی و صیانت از ارزش پول ملی از جمله برنامه های کلان اقتصادی و اجتماعی آقای رئیسی است.

وی ادامه داد: در ابعاد سیاسی، تنش زدایی از برنامه های آقای رئیسی است و در مناظرات هم اصلاً دنبال تنش نبود و با توجه به اصول عزت، حکمت و مصلحت مطمئن باشید با جهان هم تعامل دارد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: اولویت تعامل با جهان از کشورهای همسایه است که با آنها زبان، قومیت و فرهنگ مشترک داریم و یکی از برنامه های جدی آقای رئیسی استفاده از پتانسیل قومیتی در راستای انسجام ملی است.

وی در رابطه با حضور رئیسی در انتخابات توضیح داد: اقشار مختلف از وی برای حضور در انتخابات دعوت کردند و آقای رئیسی هم به خواست عمومی احترام گذاشت و با تجربه‌ای که در سیستم قضایی داشت به این نتیجه رسید که در قوه قضائیه باید با فسادهای ایجاد شده برخورد کرد و برای اینکه حجم کاری قوه پایین بیاید و از کیان افراد صیانت کند باید به قوه مجریه بیاید و از سر منشأ با روند صحیح از بروز عوامل فسادزا جلوگیری کند.

زلفی‌گل در رابطه با عدم احراز صلاحیت‌های گسترده شورای نگهبان، بیان کرد: بنده به عنوان یک شهروند اعتقاد دارم باید به قانون احترام بگذاریم و از آن تمکین کنیم و از آنجایی که شورای نگهبان جایگاه قانونی دارد ما به خودمان اجازه نمی دهیم درباره نهاد قانونی نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به ستادهای متعدد رئیسی در استان و موازی کاری این ستادها اظهار کرد: شعار انتخاباتی آقای رئیسی «هر خانه یک ستاد» بود و وی خود را وابسته به جناحی نکرد بنابراین هرکسی می تواند با امکانات خود وارد عرصه شود و کار کند اما ما توانستیم وحدت در عین کثرت را ایجاد کنیم، از طرفی یک ریال برای اجاره ستاد هزینه نکردیم و مکان‌ها را خود مردم پیشنهاد دادند.

زلفی‌گل در رابطه با برنامه رئیسی برای استان‌ها، با بیان اینکه ما مزیت نسبی و ایجادی همدان را بررسی کردیم، تصریح کرد: مزیت نسبی مسائلی است که ما این مزیت را داریم و علاوه بر جمع بندی مزیت نسبی فکری برای ایجاد مزیت جدید را فراهم کردیم و شاه کلید مزیت ایجادی همدان این است که شهر همدان تنها مرکز استانی است که با ٩ مرکز استان دیگر فاصله زمینی یک و نیم تا سه ساعته دارد و قلب منطقه و بهترین جا برای هرگونه سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه برای تبلیغ چهره به چهره از پتانسیل جوانان و روحانیون استفاده کردیم، ادامه داد: در میدان امام خمینی(ره) مناظرات و برنامه‌های چالشی سیاسی برگزار کردیم که گروه‌های مختلف نظرات خود را در آن می‌گویند و کرسی آزاداندیشی صورت گرفته، از طرفی از پتانسیل مساجد نیز استفاده کردیم.

زلفی‌گل در رابطه با نظر رئیسی در رابطه با برجام گفت: برجام برنامه ملی است و کسی نمی تواند آن قبول نکند چراکه مجلس آن را تصویب کرده و تا زمانی که نقض نشده هر رئیس جمهوری مجبور است اجرا کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات رياست جمهوري سيدابراهيم رئيسي آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه ۳۹ آب‌نما وجود دارد که نگهداری آن‌ها سالانه ۱۷ میلیارد ریال هزینه دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های سال جاری منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بهینه‌سازی آب‌نماهای موزیکال بوستان سپاهان‌شهر با هزینه ۹۰ میلیارد ریال، بهینه‌سازی آب‌نمای تصادفی پل مارنان با هزینه ۲۰ میلیارد ریال، بهینه‌سازی و ساماندهی آب‌نماهای میدان گردهمایی صفه، میدان ارتش و میدان جلفا با هزینه ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در منطقه ۵ شهرداری اصفهان ۳۹ آب‌نما وجود دارد که نگهداری آن‌ها سالانه ۱۷ میلیارد ریال برای این منطقه هزینه دارد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: وجود آب‌نما درمیدان‌ها و بوستان‌ها با صدای آبی که ایجاد می‌کند، علاوه بر افزایش زیبایی منظر شهری، در ایجاد آرامش و تلطیف هوا نیز تأثیرگذار است و جلوه‌هایی از زیبایی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

کارگر خاطرنشان کرد: آب‌نماهای سطح منطقه ۵ به‌عنوان بخشی از المان‌های زیباسازی در پارک‌ها و فضاهای سبز به‌منظور زیباتر کردن نمای بصری و تلطیف روحیه شهروندان تعمیر و مجدد راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در عملیات نظافت آب‌نماها شامل سرویس الکتروپمپ و متعلقات، اسیدشویی و شست‌وشوی حوض، بررسی نورپردازی و آب‌گیری و استارت آب‌نما می‌شود.

کارگر تاکید کرد: اهمیت دادن به نظافت عمومی و میکروب‌زدایی از محیط زیست انسانی، امری حیاتی است که موجب جلوگیری از بسیاری بیماری‌های واگیردار می‌شود، همچنین بی‌توجهی به آن، ضررهای جبران‌ناپذیری را به سلامت جسمی افراد وارد می‌کند.

کد خبر 750823

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • «برمودا» قابلیت ساخت فصل‌های متعدد را دارد
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان