Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون اداری و مالی کمیته امداد علاوه بر توزیع ۷۹ هزار وسیله سرمایشی میان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، ارائه ۱۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجید باجلان در مراسم توزیع ۷۹ هزار دستگاه وسیله سرمایشی به خانواده‌های تحت حمایت که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: از این تعداد ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی در حال توزیع و ۲۴ هزار دستگاه کولر گازی در حال تهیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به گرمای زودرس هوا در بیشتر مناطق کشور و نیازسنجی انجام شده، توزیع این اقلام سرمایشی میان خانواده‌های تحت حمایت در سطح کشور با سرعت در حال انجام است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد تأمین وسایل ضروری زندگی مددجویان را از وظایف این نهاد دانست و اظهار کرد: برای تأمین ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

باجلان خاطرنشان کرد: در مناطق گرمسیر کشور توزیع کولر گازی پیش‌بینی و به همین منظور ۲۴ هزار دستگاه کولر گازی برای مددجویان در این مناطق در نظر گرفته شده است.

وی با تقدیر از همراهی شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی محصولات سرمایشی برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قبال اقشار محروم جامعه گفت: در تهیه این وسایل سرمایشی تاکید بر استفاده از کالاهای ایرانی و تولید داخل بوده و در مجموع ۵۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد همچنین از توزیع ۱۴ هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند و خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و اظهاکرد: برای تهیه این تعداد جهیزیه ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

باجلان از همراهی بنیاد مستضعفان و خیران و نیکوکاران در اجرای این طرح تشکر کرد و گفت: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، گاز فردار، تلویزیون، ماشین لباسشویی اتوماتیک و جاروبرقی می‌شود.

کد خبر 500568

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمک به مددجویان امداد اهدای جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خانواده های تحت حمایت هزار دستگاه کولر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح اله خدابنده لو گفت: هم اکنون این اداره کل نزدیک به ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو را تحت پوشش دارد که از مجموع این خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو، پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌ها است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چندقلو تا پایان شش سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایرخدمات حمایتی ارائه می شود و اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

خدابنده لو از اجرای قانون جوانی جمعیت در این اداره خبر داد و افزود: در سال گذشته ایجاد اتاق مادر و کودک در این اداره در راستای حمایت از مادران شیرده مراجعه کننده و خدمت گیرنده، دورکاری مادران باردار و شناسایی مادران باردار و کودکان زیر ۵ سال که دچار سوء تغذیه هستند با اجرای آزمون وسع از جمله اقدامات بهزیستی استان در اجرای این قانون بوده است.

کد خبر 6099623

دیگر خبرها

  • تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت