Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران فردا (سه‌شنبه) در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌ های ۲۰۲۳ چین باید از ساعت ۲۱ به مصاف تیم ملی عراق برود.

این آخرین بازی هر دو تیم در این مرحله به حساب می‌آید و ملی‌پوشان برای صعود مستقیم و بدون دردسر نیاز به پیروزی در آن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران و عراق پیش از این ۲۹ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ماحصل آن ۱۶ پیروزی برای ایران، ۶ برد برای عراق و هفت تساوی بوده است. ۳۹ گل توسط بازیکنان ما زده شده و ۲۲ گل به وسیله عراقی‌ها.

این ۲۹ دیدار در قالب دیدارهای دوستانه(۹)، جام ملت‌های آسیا(۷)، غرب آسیا(۵)، مقدماتی جام جهانی(۴)، مقدماتی المپیک(۳) و بازی‌های آسیایی(۱) بوده است.

در چارچوب مقدماتی جام جهانی و در چهار دیدار به انجام رسیده هم ما وهم عراق دو برد را به دست آورده‌ایم.

عراق برای اولین بار موفق شده در چهار دیدار متوالی مقابل ایران شکست نخورد. آنها در این مدت به سه برد و یک تساوی رسیده‌اند و آخرین باختشان به ۱۴ دی‌ماه سال ۱۳۹۳ برمی‌گردد که در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر پیش از جام ملت‌های ۲۰۱۵ به ایران باختند.

پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵، پیروزی در بازی دوستانه سال ۱۳۹۵ در تهران، تساوی در دور گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا و همچنین پیروزی ۲ بر یک در دور رفت مسابقات انتخابی جام جهانی قطر و جام ملت‌های چین، چهار بازی مذکور را شامل می‌شوند.

باید دید در این مسابقه که سی‌اُمین جدال دو تیم خواهد بود چه نتیجه‌ای به دست می‌آید و کدام تیم در نهایت خوشحال خواهد بود.

 

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ عراق فوتبال ایران جام ملت جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

وی خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال