Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های ایتالیایی پیش از رویارویی آلمان برابر فرانسه در یورو ۲۰۲۰، از درگیری ایلکای گوندوغان  با لروی سانه بازیکنان مطرح آلمان در تمرین تیم ملی این کشور خبر دادند.

به نقل از روزنامه "توتو اسپورت"، پیش از بازی روز سه شنبه  این ۲ تیم در در استادیوم آلیانز آرنا  درگیری جزئی بین گوندوغان و سانه به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوآخیم لوو، سرمربی تیم آلمان و مانوئل نویر کاپیتان آلمانی‌ها قبل از شروع درگیری بیشتر بین این دو  بازیکن سریعا وارد عمل شدند.

لوو تصمیم گرفت تا کای هاورتز را به جای لروی سانه  برابر فرانسه در خط میانی به کار گیرد. هاورتز به همراه گوندوغان، تیمو ورنر و آنتونیو رودیگر به دلیل حضور آن‌ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا دیرتر از بقیه بازیکنان تیم وارد اردوی آلمان شدند.

پس از حضور سانه در تساوی یک - یک آلمان مقابل دانمارک در یک بازی دوستانه، لوو تصمیم گرفت تا به هاورتز برابر فرانسه اعتماد کند. لوو می‌خواهد رویکرد دفاعی بیشتری در برابر فرانسه اتخاذ کند. لوو معتقد است که تکیه بر تاکتیک تیم هجومی برابر قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ کار خطرناکی است، به همین دلیل او تصمیم گرفت که تغییر نگرش دهد.

بیشتر بخوانید

ملی پوشان فوتبال آلمان آماده هنرنمایی در جام ملت‌های اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا برابر فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه

به گزارش ورزش ‌سه ، پیام نیازمند در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ سپاهان برابر گل گهر بود که به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان پا مجبور به ترک زمین شد.

در ابتدا تصور نمی‌شد که مصدومیت نیازمند چندان جدی باشد و در فهرست تیم ملی هم قرار گرفت، اما پس از اینکه این سنگربان شانس حضور در ۲ بازی برابر ترکمنستان را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست داد مشخص شد که وضعیت مصدومیت او پیچیده‌تر و طولانی‌تر خواهد بود.

در شروع سال جدید سپاهان دیدارهای بسیار سخت و فشرده‌ای را در پیش داشت، اما پیام نیازمند بهبود نیافته بود و به همین دلیل حضور در ۵ مسابقه این تیم را که به ترتیب مقابل تیم‌های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی‌ مازندران، ذوب آهن و ملوان بندر انزلی بود را از دست داد.

نیازمند اما سرانجام پس از نزدیک به یک ماه و نیم غیبت بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی باز هم مرد مطمئن سنگر تیمش خواهد بود و در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)