Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@04:59:08 GMT

پایان نتانیاهو؛ فردی که رویای حمله به ایران را داشت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۵۸۶

پایان نتانیاهو؛ فردی که رویای حمله به ایران را داشت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، متن بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید مسئله فلسطین مهم‌ترین و دردناک‌ترین مسئله جهان اسلام است و اهمیت دفاع از آرمان آزادی فلسطین اصولی لاینفک و وظیفه ی شرعی و انسانی جامعه جهانی است که این حقیقت بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مروری بر سیاست های خصمانه و مزورانه استکبار جهانی و تحرکات منافقانه ی آنان در مسیر  اخذ امتیاز و به  فراموشی سپردن این ظلم آشکار جهانی علیه یه ملت با تاسیس رژیم جانی و ضد بشری در منطقه غرب آسیا روز به روز هویداتر می گردد.

نبرد 12 روزه غزه دستاوردهای بسیاری داشت به طوریکه می توان گفت پس از جنگ 33 روزه این نبرد موجب نفوذ به عمق استراتژیک اسرائیل شد و رژیم صهیونیستی خود به دنبال آتش بس بود.

این پیروزی باعث شد موضوع سازش سران منفور برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی با مخاطره مواجه شود و ناکارآمدی گنبد آهنین رنگ و بوی جدی تری به خود بگیرد.

به خطر افتادن امنیت صهیونیست ها موضوع دیگری است که موجب می شود سیر مهاجرت آنها منفی و حتی برخی از ساکنان این مناطق مهاجرت کنند.

پیروزی مقاومت در نبرد غزه بحرانی جدی را در کابینه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است که موجب برکناری بنیامین نتانیاهو و پایان یافتن دوره 12 ساله اش شده است
امروز برای همگان آشکار شده که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و وضعیت بسیار سستی در داخل سیاستمداران و مسئولان رژیم غاصب صهیونیستی پیش آمده و آنها در سختی بسیار زیادی و زبونی بسیار زیادی به سر می برند.

تحقق وعده مقام معظم رهبری که رژیم جعلی 25 سال آینده را نخواهد دید در آستانه محقق شدن است امروز با دستان قدرتمند جریان مقاومت و همراهی ملت شجاع فلسطین این مهم افسانه ای بیش نبوده و روز پیروزی و محو این غده ی سرطانی با شکست مفتضحانه نتانیاهو فاسد و اذناب قمار بازش رایحه خوش پیروزی و آزادی سرزمین های اشغالی از چنگال ددمنش و شوم استکبار صهیونیسم بین الملل بر مشام عاشقان و حامیان حق و حقیقت می رسد.

نتانیاهو که همواره رویای حمله به ایران را در سر می پروراند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرد اکنون خود برکنار شده است و اتهاماتی مانند عملکرد ضعیف و پرونده های فساد اداری بر او وارد است.

سردار شهید سلیمانی نقش بی بدیل و فراموش نشدنی در مقابله با طرح های نتانیاهو داشت و با تقویت جبهه مقاومت در مقابل این جنایتکار ایستاد.

اکنون عدم وجاهت رژیم کودک کش بیش از پیش در افکار عمومی آشکار و هیمنه پوشالی بعنوان قدرت منطقه ای  از بین رفته است و حتی در تشکیل دولت جعلی که با حمایت همه جانبه استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای امری دشوار و نافرجام و زوال پذیر شده است.  لذا از رشد و نفوذ ایران اسلامی، هسته ای و موشکی ترس دارند و خیال باطل خودشان   با  اعمال نهایت  محدودیت های هسته ای و نظامی، مانع از  نفوذ منطقه ای و اثر گذاری ایران سرافراز و عزتمند را در معادلات و مناسبات منطقه ای و حتی جهان گردند و با قطع ید مقاومت و مانع از حمایت  این شجره طیبه، امنیت منطقه را تحت شعاع قرار داده تا  امنیت این غده  سرطانی را تامین و  چهره جنگ آفرین استکبار صهیونیسم بین الملل را پنهان و علاوه بر معرفی ایران را بعنوان تهدیدی برای جهان،  قدرت رژیم غاصب صهیونیستی را نمایش دهد. 

مطمئنا نتانیاهو هم مانند ترامپ و دیگر جنایتکاران رژیم اشغالگر قدس به زباله دانی تاریخ خواهند رفت و به سرنوشت نابودی و زوال می رسند که این بشارت دیگری بر موفقیت و پیروزی فلسطینیان و علامتی از تحقق پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف است.

جریان شوم استکبار  نیک می دانند توان مقابله و مدیریت جنگ با جبهه مقاومت با حمایت ایران قوی را نخواهند داشت که در صورت هر گونه خطا یا حماقت از سوی رژیم جعلنی سر بزند،  جنگی تمام عیار با معدوم شدن این غده سرطانی و قطع دست پلید استبکار و استعمار از منطقه خواهد بود.

ان شاء الله
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل


به گزارش تابناک از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به فرماندهان ارتش این رژیم حمله کرد و آنها را مقصر شکست در عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد.

وی با اشاره به استعفای «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، گفت: هالیوا در استعفانامه خود زیاده‌گویی کرد بدون اینکه مسئولیت شکست را بپذیرد و دلایل این شکست را تشریح کند.

این مقام صهیونیست، درخواست هالیوا برای تشکیل کمیته تحقق درباره دلایل شکست رژیم اشغالگر در عملیات طوفان الاقصی را دخالت نظامیان در امور سیاستمداران دانست و گفت: این موضوع به یک افسر نظامی ارتباطی ندارد.

اسموتریچ به «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز حمله کرد و گفت: هالوی نمی تواند جانشین هالیوا را انتخاب کند زیرا خودش هم بخشی از این شکست است و در این زمینه باید پاسخگو باشد.

اعضای کابینه نتانیاهو در حالی ارتش را مقصر شکست از مقاومت فلسطین اعلام می کنند که احزاب مخالف در حمایت از ارتش، کابینه حاکم را مقصر می دانند.

رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد: بعد از ۲۰۰ روز جنگ (علیه غزه)، اوضاع بدتر شده و حتی ژنرال «یهودا فوکس» (فرمانده شاخه میانی ارتش رژیم صهیونیستی) نیز قصد استعفا دارد.

«میراو میکائیلی» از کابینه نتانیاهو به خاطر مسئولیت گریزی و دفاع نکردن از ژنرال های ارتش، انتقاد و اضافه کرد: ژنرال فاکس نه تنها تحت فشار شهرک نشینان، بلکه تحت فشار رهبری سیاسی است.

این مقام صهیونیست، انتقاد رسانه های حامی نتانیاهو از متن استعفانامه ژنرال هالیوا را یادآور شد و هدف از این اقدامات را، از بین بردن اعتبار فرماندهان ارتش و در راستای حفظ قدرت کابینه حاکم اعلام کرد.

میکائیلی، ادامه حضور ائتلاف حاکم به رهبری نتانیاهو در قدرت را موجب در خطر قرار گرفتن موجودیت(جعلی) رژیم اشغالگر دانست و گفت: نتانیاهو و متحدانش نمی توانند این جنگ را به نتیجه برسانند و بعد از گذشت ۲۰۰ روز، هیچ نشانه ای از فروپاشی حماس دیده نمی شود.

وی ادامه داد: وقت تجدیدنظر است و باید جنگ (علیه غزه) برای زمینه سازی آزادی اسرا پایان یابد.

جنگ علیه غزه به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده و در حالی که نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر آتش بس برای آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را، حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی می دانند.

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است