Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف برق اظهار داشت: در مورد مدیریت انرژی به تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ کردیم که مصرف برق خود را تا میزان ۵۰ درصد مدت مشابه سال قبل کاهش دهند و این مورد را به صورت روزانه پایش می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شرکت توزیع برق تهران بزرگ به صورت هوشمند و روزانه مشغول رصد میزان مصرف برق دستگاه های اجرایی است و بلافاصله اخطار و در صورت عدم رعایت برق ادارات پرمصرف را قطع می کند.  

تاکنون ۸۵۰ هزار نفر در استان تهران واکسن کرونا دریافت کرده اند

استاندار تهران از تزریق حدود ۸۵۰ هزار واکسن در استان تهران خبر داد.

محسنی بندپی اظهار داشت: در استان تهران حدود ۸۵۰ هزار نفر واکسن دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: با تایید ستاد ملی کرونا تزریق واکسن کووبرکت صورت می گیرد و مردم نباید به هیچ وجه نگران باشند و دز اول هر واکسن ۶۵ درصد ایمنی ایجاد می کند و دز دوم برای ایمنی بالای ۹۵ درصد است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان باید مورد توجه باشد و امید است که واکسیناسیون از طریق واکسن نهای داخلی و وارداتی به سرعت انجام شود.

مسکن مهر استان تهران تا پایان شهریور تحویل داده می شود

استاندار تهران گفت: تا پایان شهریورماه مابقی مسکن مهر پرند تحویل می شود، و تکمیل و تحویل مسکن مهر پردیس نیز تسریع می شود.

محسنی بندپی اظهار داشت: در پردیس ۷۵ هزار و در پرند ۸۵ هزار مسکن مهر داریم که ۷۰ درصد آنها تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: در شورای مسکن مصوبه ای تصویب شده و با توجه به اینکه قیمت اقلام بالا رفته است و پیشنهاد داشتند که قدری تعدیل قیمت انجام شود که مقرر شد در صورت عدم اخذ وجه اضافه از متقاضیان قدیمی اقدامات پیگیری شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تا پایان شهریورماه مابقی مسکن مهر پرند تحویل می شود، و تکمیل و تحویل مسکن مهر پردیس نیز تسریع می شود.

 حل مشکل آلودگی هوای تهران نیازمند نگاه‌ ملی است

استاندار تهران با اشاره به اینکه نوسازی خطوط اتوبوسرانی و توسعه مترو یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوای تهران است گفت: حل مشکل آلودگی هوای تهران نیازمند نگاه‌ ملی است.

محسنی بندپی افزود: متهم درجه یک آلودگی هوای تهران خودروها و آلاینده های متحرک هستند و قطعا اگر وسایل حمل و نقل عمومی به نحو استاندارد باشد تمایل مردم به استفاده از خودرو شخصی کم می شود.

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی کنیم تا ترافیک از روی زمین به زیر زمین منتقل شود؛ البته منابع شهرداری در دوران کرونا و تحریم بسیار کاهش پیدا کرده است.

استاندار تهران بیان کرد: نوسازی خطوط اتوبوسرانی و توسعه مترو یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوای تهران است و با توجه به اینکه آلودگی هوا رابطه مستقیمی با سقط جنین های زودرس دارد و حل مشکل آلودگی هوای تهران نیازمند نگاه‌ ملی است.

۵۰ درصد برنامه های شبکه ۵ به مسائل تهران تخصیص یابد 

استاندار تهران گفت: در شورای اجتماعی کشور و شورای امنیت کشور مصوب شد تا ۵۰ درصد برنامه های شبکه ۵ به مسائل تهران تخصیص یابد که علی رغم اقدامات خوب هنوز این مورد به طور کامل عملیاتی نشده است.

محسنی بندپی افزود: فعالیت شبکه مستقل برای استان تهران مطالبه دیرینه و مغفول مانده شهروندان استان تهران است.

وی ادامه داد: در ۳۰ استان شبکه مستقل تلویزیونی فعالیت دارد اما استان تهران فاقد چنین شبکه ای است و این ظلم به مردم شریف استان تهران است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا شهر تهران آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا شهر تهران انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا شهر تهران آلودگی هوا آلودگی هوای تهران استاندار تهران محسنی بندپی استان تهران مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی

ایتنا - ​​​​​​​موزیلا در آستانه برگزاری انتخابات‌ها در کشورهای سراسر جهان، خواستار انجام تدابیری در واتس‌اپ برای حفاظت از درستی و یکپارچگی این رویدادها شد.
چهار میلیارد نفر یا تقریبا نیمی از جمعیت جهان در ۶۴ کشور جهان از جمله کشورهای بزرگی نظیر آمریکا و هند در سال ۲۰۲۴، به پای صندوق رای می‌روند. شرکت‌های شبکه اجتماعی مانند متا، یوتیوب و تیک‌توک قول داده اند که از درستی و یکپارچگی انتخابات محافظت کنند، حداقل تا آنجا که مربوط به گفتمان و ادعاهای واقعی مطرح شده در پلتفرم‌های آنها می‌شود. با این حال، غایب این گفتگوها، برنامه پیام‌رسان واتس‌اپ است که از نظر گستردگی و تعداد کاربران، با شبکه‌های اجتماعی رقابت دارد. این غیبت، محققان موزیلا را نگران کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اودانگا مادونگ، محقق ارشد موزیلا که به انتخابات و یکپارچگی پلتفرم، متمرکز است، به انگجت گفت: تقریبا ۹۰ درصد از مداخلات ایمنی که متا در آستانه این انتخابات تعهد شده است، فیس‌بوک و اینستاگرام را پوشش می‌دهد. چرا متا علنا به نقشه راه عمومی متعهد نشده که دقیقا چگونه می‌تواند از انتخابات در واتس‌اپ محافظت کند؟

طی ۱۰ سال گذشته، واتس‌اپ که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت متا (فیس‌بوک سابق) به مبلغ ۱۹ میلیارد دلار خریداری شد، به پیام‌رسان اصلی در اکثر نقاط جهان تبدیل شده است. واتس‌اپ در سال ۲۰۲۰، اعلام کرد بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد که هر شبکه اجتماعی یا پیام رسان دیگری به جز خود فیس‌بوک را در برابر واتس‌اپ، کوچک جلوه می‌دهد.

اما متا در خصوص اقدامات ایمنی مربوط به انتخابات، همه تدابیر خود را به فیس‌بوک معطوف کرده است. اکنون موزیلا از شرکت متا خواسته است تا تغییرات بزرگی در نحوه عملکرد واتس‌اپ در روزهای برگزاری انتخابات و ماه‌های قبل و پس از انتخابات یک کشور، صورت دهد. این اقدامات شامل افزودن برچسب اطلاعات غلط به محتوای ویروسی شده و محدود کردن پخش و انتشار همزمان پیام به صدها نفر است. سخنگوی موزیلا اعلام کرد بیش از ۱۶ هزار نفر، درخواست موزیلا که از واتس‌اپ خواسته است انتشار اطلاعات غلط سیاسی را متوقف کند را امضا کرده اند.

درخواست موزیلا، بر پایه تحقیقاتی بوده که پیرامون پلتفرم‌ها و انتخابات‌ها در برزیل، هند و لیبریا انجام داده اند. برزیل و هند، دو بازار بزرگ واتس‌اپ هستند اما اکثر جمعیت لیبریا در مناطق محروم روستایی زندگی می‌کنند که نرخ نفوذ اینترنت پایینی دارد و راستی آزمایی آنلاین را تقریبا غیرممکن می‌کند. موزیلا دریافته است در این سه کشور، احزاب سیاسی از ویژگی برادکست واتس‌اپ برای هدف قرار دادن رای دهندگان با تبلیغات و در بعضی موارد، نفرت پراکنی استفاده کرده اند.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، با این حال ماهیت رمزنگاری شده واتس‌اپ، رصد آنچه در اکوسیستم این پیام رسان می‌گذرد را برای محققان دشوار ساخته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق