Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:50:33 GMT

تداوم وضعیت وخیم لبنان ویرانی بزرگ به دنبال خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۷۷۶

تداوم وضعیت وخیم لبنان ویرانی بزرگ به دنبال خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان ناخرسندی عمیق خود را نسبت به اوضاع کنونی لبنان ابراز کرد و گفت: تداوم وضعیت وخیم کشور، ویرانی بزرگی به بار خواهد آورد که عواقب بدی در پی خواهد داشت.

«نبیه بری» امروز گفت که نسخه سوم ابتکارش براری خروج از بن بست سیاسی و دولتی، از حمایت عربی، منطقه ای، بین المللی و غربی از جمله فرانسه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بری با ابراز نگرانی عمیق از اینکه برخی به شرط های غیرممکن اصرار کنند و با بیان اینکه چنین موضوعی باعث پیچیدگی هرچه بیشتر اوضاع می شود، تاکید کرد که به عنوان رئیس مجلس نمایندگان، روی احترام به قانون اساسی و اجرای آن اصرار دارد و هرگز اجازه هدف قرار دادن آن تحت هیچ عنوانی را نخواهد داد.

رئیس مجلس نمایندگان لبنان در ادامه با اشاره به اینکه امت اسلامی پس از حماسه اخیر فلسطین و علی رغم مشکلاتی که هست، در عزت و افتخار زندگی می کند، اعلام کرد: از مهتمرین رخدادهایی که به وقوع پیوسته، وحدت همه جانبه مردم فلسطین در داخل و خارج آن است.

وی گفت: آنچه مقاومت فلسطین در غزه محقق ساخت، مایه سربلندی است. این در نتیجه همبستگی فلسطینی ها در کرانه باختری، غزه و اراضی ۴۸ است. فلسطینی های ساکنان اراضی ۴۸ صلابت خود نشان دادند و با اعتصاب فراگیر دشمن را از کار انداختند.

کد خبر 5234957

منبع: مهر

کلیدواژه: نبیه بری لبنان فلسطین ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه ایران افغانستان عراق جو بایدن ناتو جی هفت برجام مذاکرات وین میخائیل اولیانوف نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس از پیگیری جدید مساله توقف واردات نهاده‌های کشاورزی شامل بذر، سم و کود خبر داد، مساله‌ای که طی نامه‌ای به رئیس مجلس نیز اعلام شده تا در جلسه سران قوا مطرح شود.

به گزارش ایسنا، در نشست نمایندگان بخش خصوصی حوزه کشاورزی با مقامات وزارت جهاد کشاورزی با موضوع توقف چند ماهه ثبت‌سفارش و تخصیص ارز برای واردات سم و کود، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد که این مساله باید به زودی حل شود وگرنه مجلس از جایگاه نظارتی خود این مساله را به صورت قانونی پیگیری جدی خواهد کرد.

محمدجواد عسگری - رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس - با اشاره به اینکه بارندگی‌های صورت گرفته احتمالاً وضعیت مطلوبی را در تولید محصولات کشاورزی رقم خواهد زد، افزود: مساله این است که به دلیل افزایش سطح رطوبت، بیماری‌های مرتبط با نباتات افزایش یافته و چنانچه به موقع با آفت‌ها مبارزه نشود، بیماری اپیدمی شده و خسارت‌های بسیاری به کشاورزان وارد خواهد کرد.

او در حاشیه نشست کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران با قائم‌مقام و معاون بازرگانی وزارت جهادکشاورزی، گفت: واردکنندگان نهاده‌های کشاورزی از جمله در حوزه واردات سموم و کود گله‌مند هستند که برخی دستگاه‌های متولی از جمله بانک مرکزی، همکاری لازم را با آنها نداشته‌اند. بر این اساس در روزهای گذشته، جلسه‌ای با محوریت کمیسیون کشاورزی مجلس برگزار و مقرر شد که همه دستگاه‌های متولی از جمله وزارت جهاد کشاورزی، بانک مرکزی و اتحادیه‌ها با هماهنگی یکدیگر این مساله را رفع کنند. با وجود این توافق ظاهراً برخی دستگاه‌ها همکاری لازم را نداشته‌اند.

عسگری ادامه داد: پیرو جلسه‌ای که در کمیسیون مجلس برگزار شد، مکاتبه‌ای با رئیس مجلس صورت گرفت و مقرر شد که ایشان در جلسه سران قوا این موضوع را مطرح کنند تا ارز مورد نیاز برای واردات سموم با کیفیت و  تامین شود و در اختیار تولیدکنندگان بخش کشاورزی قرار گیرد.

او ادامه داد: اگر تا روز شنبه این مساله حل‌وفصل نشود، در روز یکشنبه در مجلس جلسه‌ای برگزار کرده و مبتنی بر جایگاه نظارتی خود علاوه بر پیگیری این موضوع، برخورد قانونی هم خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس