Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@01:45:40 GMT

مانوئل نویر: امباپه عامل حذف ما از اروپا بود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۸۳۹

مانوئل نویر: امباپه عامل حذف ما از اروپا بود

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان معتقد است آنها ضعیف تر از حریف فردا شب خود، تیم ملی فرانسه نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در سال های اخیر نتایج چندان خوبی نگرفته، فردا شب در اولین مسابقه خود در جام ملت های اروپا به مصاف تیم ملی فرانسه خواهد رفت. مانوئل نویر، کاپیتان ژرمن ها در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و به تمجید از کیلیان امباپه، ستاره جوان حریف پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار مقابل تیم ملی فرانسه: "فضای حاکم بر تیم بسیار خوب است. ما خوب تمرین کرده و روی جزئیات کار کرده ایم. می خواهیم تورنمنت با یک نتیجه خوب شروع کنیم. توماس مولر و مت هوملس همیشه بازیکنان اصلی باشگاه و تیم ملی بوده اند و توانستند خیلی سریع با گروه ادغام شوند. تک تک بازیکنان برای فردا آماده هستند و ما در مقابل یک تیم بزرگ بازی خواهیم کرد. ما می دانیم چه انتظاری از این دیدار داریم و البته ما منتظر بازی در مونیخ هستیم.

 

 

ما می دانیم که فرانسه در چند سال گذشته نمایشی درخشان داشته است، اما ما نیز رقیب راحتی برای هیچ تیمی نیستیم. ما برای حریف احترام قائلیم، اما خودمان را تیم ضعیف تر نمی دانیم و می خواهیم در این دیدار پیروز شویم."

 

رویارویی با کیلیان امباپه: "پاری سن ژرمن ما را از لیگ قهرمانان حذف کرد و امباپه عامل مهمی در رخ دادن این اتفاق بود. اما یک سال قبل ما آنها را در فینال شکست دهیم و من نمی دانم کدام مسابقه بیشتر در اذهان باقی مانده است. من و امباپه از یکدیگر تمجید می کنیم، اما من همچنین از نقاط قوت دیگر بازیکنان فرانسه نیز باخبرم."

 

حضور هواداران در استادیوم: "این موضوع برای ما بسیار مهم است. ما می دانیم که مدیون هواداران خود هستیم و باید عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. ما به حمایت همه از خانه و در داخل استادیوم نیاز داریم و این موضوع اهمیت ویژه ای برای ما دارد."

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه یورو 2020 مانوئل نویر تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه یورو 2020 مانوئل نویر تیم ملی آلمان مانوئل نویر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، همزمان با پیشروی نیرو‌های روسی در میدان جنگ با اوکراین، در عرصه سیاسی نیز جنگ لفظی بین مقامات بلندپایه روسیه و اروپا، بویژه با رهبران فرانسه بالاگرفته است.

 سرگئی لاوروف در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه درباره مقایسه پوتین با هیتلر واکنش نشان داد.

وزیر امور خارجه روسیه گفت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با «روس هراسی به سبک غارنشین‌ها» به دنبال بدست گرفتن رهبری اروپاست.

لاوروف لاوروف در گفتگو با شبکه تلویزیونی بوسنیایی ATV، به سخنان اخیر مکرون اشاره کرد و گفت رئیس جمهور فرانسه اخیراً در مصاحبه‌ای گفته است که روسیه تهدید اصلی اروپا و فرانسه است و جاه طلبی‌های آدولف هیتلر و ناپلئون بناپارت به این دلیل است که این کشور‌ها روسیه را یک تهدید می‌دیدند.

وزیر امور خارجه روسیه گفت: ماکرون اکنون در حال اتخاذ مواضع شدید ضد روسیه است، اما دلیل این اقدام، تلاش ماکرون برای بدست گرفتن رهبری در اروپا است.
رئیس دستگاه سیاست خارجی روسیه گفت: این نوع از روس‌هراسی که مکرون به شیوه غارنشینی آن را تبلیغ می‌کند، ضروری به نظر نمی‌رسد، مگر آنکه او با سواری گرفتن از این موضوع قصد داشته باشد رهبری اروپا را بدست گیرد.

پیش از این، مکرون در سخنرانی خود درباره آینده اروپا گفته بود، اتحادیه اروپا به یک راهبرد دفاعی مشترک نیاز دارد که عنصر کلیدی آن تسلیحات هسته‌ای فرانسه است.

رئیس جمهور فرانسه همچنین احتمال اعزام نیرو به اوکراین در صورت شکست روسیه از خط مقدم و ارائه چنین درخواستی توسط کی‌یف را رد نکرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهارات مکرر سیاستمداران غربی در مورد احتمال مداخله مستقیم در مناقشه اوکراین را روندی بسیار خطرناک توصیف و تاکید کرد: تشدید تنش در بیانیه‌های رسمی مایه نگرانی است.

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • دیدار «شی» با میراث‌دار «دوگل»
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!