Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: پایتخت دولت سلام فقط تهران نیست.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به استان کرمانشاه در جمع مردم جوانرود گفت: همانطور که خوزستان و سیستان و بلوچستان  توسعه نیافته است، کرمانشاه و مناطق مرزی به خصوص مناطق کردنشین نیز توسعه پیدا نکرده‌اند و نسبت به سایر شهرها نیز از همه جهات عقب‌ افتاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی بابیان اینکه فرصت خیلی محدودی برای سفر به شهرستان ها و استان های مختلف داشتم، گفت: امروز در خدمت جوانرودی های عزیز هستیم و آمده ام که به آنها  بگویم مسائل را  می دانیم و آمده ایم که چرخه را به نفع مردم این شهر عوض کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه پایتخت دولت سلام فقط تهران نیست، گفت: دولت سلام دولتی است که پایتخت آن همه شهرستانهاست و  ماموریت آن این است هرجا محرومیت بیشتر، توجه دولت سلام به آنجا بیشتر است.

وی گفت: اساس کار ما این است که نرخ بیکاری را کم کنیم. ببینیم جا کمتر توجه شده و به آنجا توجه کنیم .

قاضی زاده هاشمی گفت: وظیفه دولت آزاد گذاشتن مردم در زندگی و کسب و کار  است. باید دولت پای خود را از گردن مردم بردارد. آمده‌ایم برای توزیع عادلانه امکانات؛ یعنی به مناطق کمتر برخوردار توجه شود که اگر آنها رشد کند اقتصاد کشور هم رشد می کند.


نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما باید بازار ۶۰۰ میلیون نفری داشته باشیم، تصریح کرد: باید تبادلات اقتصادی در مرز آزاد شود و این کار نیاز به تفاهم نامه های  دوجانبه دارد. باید به دنبال ایجاد شرکت‌های مشترک باشیم که بتوانیم با کشورهای همسایه کار کنیم .

وی افزود: آزاد گذاشتن مرزها در حوزه اقتصادی برای ما فرصتی است. به هیچ عنوان اقتصادهای منطقه برای ما تهدید محسوب  نمی شود، آن چیزی که ما را تهدید می‌کند ۹۵ درصدی قاچاق کالا است که از مبادی رسمی صورت می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه قاضی زاده هاشمی انتخابات ۱۴۰۰ استانی سیاسی انتخابات ریاست جمهوری دولت سلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است