Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید محمد عصر دوشنبه در همایش" یاران سلیمانی حامیان رئیسی" در بوستان ملت شهرکرد در جمع طرفداران حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بسیار خرسندم در جمع مردم صبور چهارمحال و بختیاری، سرزمین لاله‌های واژگون، مهد دلیران، صنعت جوش ایران، سازندگان کشتی‌های غول‌پیکر نفتی در خلیح فارس و کشتی بزرگ ایران - شهرکرد هستم و خود را مهمان نمی‌دانم و جزئی از شما می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ چهارمحال و بختیاری استانی مملو از فرصت‌های خدادادی، اقلیم طبیعی زیبا و گردشگری و همچنین برخوردار از نزولات آسمانی و منابع آب فراوان بوده که متاسفانه تشنه است.

محمد به پتانسیل‌های چهارمحال و بختیاری در باغداری، دامپروری و پرورش آبزیان به همراه نیروی انسانی مستعد کار و ماهر اشاره و تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های مطلوبی در صنعت و کشت گیاهان دارویی دارد.

وی یادآور شد: علاوه بر این ظرفیت‌ها اما چهارمحال و بختیاری در بیش از ۱۰ سال گذشته یکی از بالاترین رتبه‌های بیکاری در کشور را داشته که این موضوع در بین تحصیل‌کردگان استان بیشتر است.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار داشت: مشکلات اجتماعی، مهاجرت به استان‌های دیگر، حاشیه‌نشینی و کاهش نرخ ازدواج گریبان مردم استان را گرفته است و عده‌ای در کشور، با بی‌کفایتی، این مشکلات را گردن تحریم‌ها می‌اندازند.

وی گفت: این مشکلات ناشی از فاصله کارگزاران از مردم، دوری از ارزش‌های ناب اسلام و فاصله از تفکر ناب امام خمینی(ره) است که برای آن با تکیه بر مردم، انقلاب را پیروز، طاغوت را سرنگون و ایران را در جنگ تحمیلی پیروز کرد.

محمد تاکید کرد: افسوس امروز بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهدیم که عده‌ای از کارگزاران کاخ‌نشین شدند و به‌سمت غرب، منفعت‌طلبی، رانت‌خواری و تقسیم ناعادلانه فرصت‌ها بین اطرافیان خود رفتند و در این مسیر نظارتی نکردند.

وی افزود: نداشتن اعتماد به جوانان، تکیه نکردن بر توان داخلی، استفاده نکردن از ظرفیت‌های سرشار استان‌ها، بهره‌گیری از مدیران فرسوده، پیر و بی‌انگیزه ، از دردهای مهم کنونی جامعه است و مشکل ما تحریم‌ها نیست.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) مدیران را شامل ۲ دسته انقلابی و غیرانقلابی در هر جناح و گروهی اعلام و تصریح کرد: خدمتگزاران به نظام، مدیران انقلابی هستند و خائنان و سوءاستفاده‌کنندگان از جمهوری اسلامی، مدیران غیرانقلابی هستند.

وی با اشاره به بیزاری از دوقطبی‌بازی در کشور یادآور شد:‌ در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری فرمودند مدیران باید رویکرد جوان و انقلابی داشته باشند تا از فرصت‌های کشور استفاده شود و تمامی نگاه‌ها به غرب نباشد تا مشکلات‌مان را خودمان حل و رفع کنیم.

محمد اظهار داشت: امروز مردم ایران را ‌مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌المللی آزار می‌دهد و امید است با روی کارآمدن دولت انقلابی، ریل انقلاب اسلامی اصلاح و به سمت عدالت و منفعت مردم هدایت و از حرکت به سوی عده‌ای خاص متوقف شود.

وی گفت: باید در چهارمحال و بختیاری طرح‌های توانمندسازی دامداران، کشاورزان و عشایر پیگیری شود و هزینه‌های تولید مانند سم و کود کاهش یابد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی، انبارها، سردخانه‌ها، کارخانه‌های لبنی و صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری ضروری است که متاسفانه اکنون حرکت و اقدامی در این خصوص نمی‌بینیم.

وی حذف دلالان و واسطه‌ها را باعث توانمندسازی کشاورزان و همچنین فعال شدن کارگاه‌های کوچک دانست و افزود: توسعه صنعت گردشگری و اشتغال جوانان به‌همراه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، ارائه مشوق به سرمایه‌گذاران،‌ توسعه زیرساخت‌ها، جلوگیری از تخریب مراتع و جنگل‌ها به عهده دولت است که تاکنون توجهی به آن نشده است.

وی زدودن غبار غم از زندگی مردم را ضروری دانست و یادآور شد: جامعه امروز نیازمند یک مرهم فوری است.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: امروز جای مردم در حکمرانی کشور خالی و حاکمیت محتاج خانه‌تکانی است.

وی با اشاره به تنگ شدن جای مردم از سوی گروه‌های خاص گفت: تا فساد رفع نشود، انجام هیچ کاری فایده ندارد، دولت میدان است و مرد میدان می‌خواهد.

محمد افزود: راه حل رفع مشکلات کنونی اعتماد به نفس به‌جای اعتماد به بیگانگان است و در این راستا باید دیوار بین دولت و مردم را از میان برداشت و به‌جای مذاکره، برای مردم کار کرد.

این فعال سیاسی راه حل گره‌گشایی از مشکلات مردم را در درون کشور بیان و تصریح کرد: راه برون‌رفت از مشکلات کنونی، در آن‌سوی مرزها نیست.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: مردم امروز با انتخاب خود، به‌دنبال عزت گم شده خود هستند و دنبال کلید نیستند بلکه قصد دارند با همت خود قفل‌ها را بشکنند.

وی افزود: امروز در اداره کشور از منطق شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استفاده نمی‌شود اما مردم اکنون حکمران صالح می‌خواهند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تغییر وضعیت کشور را ضروری دانست و اظهار داشت: باید قطار انقلاب با کمک افراد انقلابی به ریل اصلی خود بازگردد.

وی گفت: امروز انتخاب مرد میدان، رای شما را می‌طلبد پس از شما درخواست دارم مراقب باشید تا در روزهای باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه، با چشمان باز و بصیرت کامل، مراقب باشید با کدهای غلط مردم را فریب ندهند و سوغات وین را همانند یک آب‌نبات چوبی، برای ما به ارمغان نیاورند.

محمد تاکید کرد: امروز نیاز به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری شامل فردی مردمی، معتقد به جوانان و توان داخلی، فسادستیز، ‌آشنا به مسائل کشور و پاک‌دست هستیم که تمامی این شاخصه‌ها در حجت‌الاسلام رئیسی وجود دارد.

وی افزود:‌ حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضاییه کارنامه خود را به مردم نشان داده و در دوره‌های کوتاه، تحول ایجاد، با دانه درشت‌ها برخورد، فسادستیزی را نهادینه، برخورد با تخلفات در مجموعه قوه قضاییه را در راس کار قرار داده و جوان‌گرایی کرده است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی به مسائل کشور آشنا و دوره فعالیت وی، همان دوره بازگشت به اقتدار است.

وی یادآورشد: با رای شما مردم با بصیرت، شاهد دوره توزیع عادلانه فرصت‌ها و ثروت‌های بین قشرهای مختلف جامعه هستیم.

محمد اظهار داشت: هر چند دولت سیزدهم مشکلات زیادی در حوزه‌های بین‌المللی، داخلی، اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، مسکن،‌ بورس، تولید، بنیان خانواده ایرانی، فرزندآوری و ازدواج را پیش‌رو دارد که گریبان مردم به‌ویژه جوانان را گرفته است و باید با پشتوانه مردم رفع شود.

وی گفت: از تمامی مردم چهارمحال و بختیاری تقاضا دارم به خانواده، اطرافیان و دوستان خود متذکر شوید که این شب‌ها،‌ لیالی‌قدر انقلاب اسلامی است و باید در این پیچ تاریخی انقلاب اسلامی، با چشم باز، خادمان را از خائنان تشخیص داد و انتخاب درست کرد.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: دولت سیزدهم باید تصمیم‌های بزرگی برای رفع مشکلات مردم در سطح بین‌الملل و داخلی و برخورد با مافیاهای اقتصادی و سلطان‌ها بگیرد.

وی افزود: امروز آنچه  مورد تاکید مقام معظم رهبری است، شامل مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را از مردم تقاضا داریم.

محمد تصریح کرد: از شور، نشاط و درک انقلابی مردم چهارمحال و بختیاری تشکر ویژه دارم.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها سعید محمد شهرکرد مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید محمد شهرکرد مشارکت انتخاباتی سعید محمد شهرکرد مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا چهارمحال و بختیاری انقلاب اسلامی حجت الاسلام فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، جدیدترین آمار منتشر شده توسط صندوق بین المللی پول از میزان هزینه‌کرد دولت‌ها در ۳۸ کشور در حال توسعه با درآمد متوسط نشان می‌دهد دولت ایران کمترین میزان هزینه‌کرد نسبت به تولید ناخالص داخلی در میان این دولت‌ها را طی سال ۲۰۲۳ داشته است.

این نهاد بین المللی در گزارش جدید خود موسوم به «دیده‌بانی مالی» نسبت هزینه‌کرد دولت ایران به تولید ناخالص داخلی در سال ۲۰۲۳ را تنها ۱۳.۵ درصد محاسبه کرده است که کمترین رقم در میان کشور‌های در حال توسعه با درآمد متوسط است.

هزینه‌کرد دولت ایران طی دو سال متوالی کاهش داشته و از معادل ۱۴.۲ درصد جی دی پی در سال ۲۰۲۱ به ۱۳.۸ درصد در سال ۲۰۲۲ و ۱۳.۵ درصد در سال ۲۰۲۳ کاهش یافته است.

دولت کویت در میان این کشور‌ها پرخرج‌ترین دولت شناخته شده به طوری که نسبت هزینه‌کرد دولت این کشور به تولید ناخالص داخلی در سال میلادی گذشته ۵۰.۸ درصد بوده است.

متوسط هزینه‌کرد دولت‌ها در این ۳۸ کشور نیز ۳۲.۶ درصد اعلام شده که بیش از دو برابر ایران بوده است. متوسط هزینه‌کرد دولت‌ها در خاورمیانه و شمال آفریقا نیز معادل ۲۹.۷ درصد تولید ناخالص داخلی منطقه بوده که بیش از دو برابر ایران است.

نسبت هزینه‌کرد دولت‌ها در برخی کشور‌های دیگر به تولید ناخالص داخلی آنها در سال ۲۰۲۳ عبارت است از: برزیل ۴۷.۹ درصد، چین ۳۳.۹ درصد، مصر ۲۲.۷ درصد، اندونزی ۱۶.۶ درصد، مالزی ۲۳.۳ درصد، عربستان ۳۲.۳ درصد، ونزوئلا ۱۴.۴ درصد، پاکستان ۱۹.۲ درصد، عمان ۲۶.۲ درصد، قطر ۲۴.۴ درصد، روسیه ۳۶.۸ درصد، ترکیه ۳۳.۹ درصد، امارات ۲۵.۹ درصد، و ویتنام ۱۹.۹ درصد.


دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش ۹ هزار مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور
  • ۴۶ واحد نیروگاه حرارتی جدید به شبکه برق کشور متصل شد
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها