Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:38:17 GMT

مس ایران الوحده عربستان را در جده شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۱۷۴

مس ایران الوحده عربستان را در جده شکست داد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه سومین روز از بیست و سومین دوره مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا در بخش مردان در جده تیم هندبال صنعت مس کرمان دقایقی پیش در دیدار با الوحده عربستان با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ توانست حریفش را شکست دهد. نیمه اول این دیدار در حالی ۱۴ بر ۱۲ به سود نماینده عربستان به اتمام رسید که نماینده کرمان نیمه دوم را بسیار خوب شروع کرد طوری که توانست در دقیقه بیستم این نیمه ۲۵ بر ۲۲ از حریفش پیش بیفتد و در نهایت با ۷ امتیاز اختلاف، برنده این بازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بازی افشین صادقی عنوان بهترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد.

در دیگر دیدارهای مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۰ بر ۲۴ از النجمه شکست خورد، دیدار تیم‌های مظهر عربستان و السالمیه ۲۳ بر ۲۰ به سود نماینده عربستان به پایان رسید و الدحیل ۴۰ بر ۱۸ القطن یمن را برد. از دقایق دیگر نیز در آخرین دیدار امشب هم الکویت با اُلمالیق رودررو می‌شود.

با این نتایج العربی و مظهر با ۴ امتیار اول و دوم و النجمه، السالمیه و شهید شاملی در رده‌های بعدی جدول گروه A قرار گرفتند.

در گروه B نیز الدحیل با ۶ امتیاز صدرنشین است، الکویت و مس کرمان ۴ و المالیق ازبکستان ۲ امتیازی هستند و الوحده و القطن بدون امتیاز در انتهای جدول جای گرفتند.

فردا، سه شنبه، تیم‌ها استراحت می‌کنند و این رقابت‌ها از روز چهارشنبه، ۲۶ خردادماه، با انجام ۵ بازی پیگیری می‌شود.

بیست و سومین دوره مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا در بخش مردان از ۲۲ تا ۳۱ خردادماه در جده عربستان پیگیری می‌شود.

کد خبر 5234953

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال جام باشگاه های آسیا عربستان سعودی تیم هندبال مس کرمان تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی فرنگی لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران کاراته یورو 2020 تیم ملی فوتبال عراق تورنمنت بين المللي والیبال کسب سهمیه المپیک دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه