Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای توانمند سازی تیم های امداد و نجات، سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و جمعیت هلال احمر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و جمعیت هلال احمر به منظور گسترش مشارکت، همفکری و همکاری در زمینه های مختلف و توسعه اهداف بشردوستانه و سازماندهی تیم های عملیاتی با حضور حسن آصفی مدیرعامل و ابراهیمی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر و سرهنگ حسینیانی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین روز دوشنبه در هلال احمر استان امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در اجلسه امضای تفاهم نامه اظهارداشت: جمعیت هلال احمر مطابق با بند «ب» ماده 14 قانون مدیریت بحران کشور، پیشگام در آموزش همگانی در زمینه آمادگی در برابر حوادث و بلایاست و در این راستا این تفاهم نامه با توجه به اینکه آموزش های همگانی و ترویج فرهنگ خود امدادی گاهی مهم در جهت ارتقای سطح آمادگی خانواده ها در برابر مخاطرات و شکل گیری جامعه آماده محسوب می شود به امضای طرفین رسید.

وی ارتقای سطح تاب آوری و آمادگی جامعه و افزایش توان پاسخگویی مؤثر و سریع در برابر حوادث و سوانح را یکی از اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: توانمند سازی نیروهای بسیج به منظور توسعه آموزش های همگانی و توانمند سازی تیم های جهادی به منظور استفاده در عملیات امداد و نجات از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

آصفی تصریح کرد: هم افزایی در جمع آوری کمکهای مردمی در هنگام حوادث و سوانح و بهره مندی از توان و ظرفیت افراد آموزش دیده بسیج و هلال احمر جهت حضور در عملیات و خدمت رسانی به مناطق محروم و آسیب پذیر کشور و طرح های عام المنفعه از دیگر بندهای این تفاهم ‌نامه است.

وی عنوان کرد: این تفاهم نامه در راستای توسعه اهداف بشر دوستانه و همکاری و فعالیت های مرتبط با مدیریت مشارکت های مردمی در ارائه خدمات عام المنفعه در مدیریت بحران و استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بین سازمان بسیج سازندگی و جمعیت هلال احمر استان منعقد شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهارداشت: این تفاهم نامه برای مدت سه سال برای آموزش 248 گروه جهادی بین دو دستگاه منعقد شد و امیدواریم با توجه به هم افزایی و توانایی ها، امکانات و ظرفیت های خوبی که بین دو دستگاه وجود دارد شاهد امداد رسانی سریع در زمان بحران با سرعت، دقت بیشتر و کیفیت بالاتری باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر قزوین سازمان بسیج سازندگی هلال احمر استان جمعیت هلال احمر تفاهم نامه استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، در جلسات مختلف به دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ورزش این کشور و رئیس فدراسیون عمان پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختلف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر رؤسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین