Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:26:12 GMT

جنبش نجبا: حذف حشد شعبی توهمی محال است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۵۵۵

جنبش نجبا: حذف حشد شعبی توهمی محال است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت نجبا، در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی مرجعیت عالی عراق و تشکیل سازمان بسیج مردمی، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء طی بیانیه‌ای با تجلیل از این حادثه بزرگ تاریخ معاصر، خاطرنشان ساخت: پس از حدود صد سال، بار دیگر فرزندان "ثورة العشرین" (انقلاب ۱۹۲۰) از مرکز و جنوب عراق برخاسته و پیر و جوان به ندای مرجعیت برای دفاع از مقدسات و جهاد علیه کفر و طغیان لبیک گفتند و صحنه‌هایی بی‌سابقه آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه، فتوای جهاد و تأسیس حشد شعبی "اسطوره لرزاننده قلعه‌های مستکبران" خوانده شده که سزاوار است در زمره اعیاد میهنی عراق به‌شمار رود.

مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن یادآوری کشتار‌های روزانه، گور‌های جمعی و فراگیر شدن ناامنی در ایام بی‌پناهی ملت عراق، تأکید کرد: تولد بسیج مردمی و پیروزی‌های آن، معادله قدرت را دگرگون ساخت.

در ادامه بیانیه، تصریح شده است: ما در مقاومت اسلامی نُجَباء وجود حشد شعبی را همچون آب و هوا، ضرورتی برای بقای اکثریت ملت می‌دانیم؛ زیرا هیچ عاقلی نمی‌خواهد به گذشته تاریکی بازگردد که در آن، خونش برای جلب رضایت طمعکاران و منفعت‌طلبان مباح شود.

جنبش نُجَباء هرگونه اراده برای مقابله با حشد شعبی یا به حاشیه راندن و استحاله این نهاد مردمی را "توهمی محال" توصیف کرد و افزود: حشد شعبی هیچ‌گاه طایفه‌گرا نبوده است؛ کما اینکه خون جوانان شیعه مرکز و جنوب عراق در دفاع از برادران هم‌میهن خود از اهل‌سنت، مسیحیان، ایزدیان و کُرد‌ها ریخته شد. آن‌ها زنان عراق را از اسارت آزاد کرده و عزت‌شان را بازگرداندند، انتقامشان را گرفتند و بینی داعش، آمریکا، صهیونیسم و نیرو‌های استکباری را به خاک ذلت مالیدند.

مقاومت اسلامی نُجَباء در پایان بیانیه خود به ارواح طیبه شهدای حشد و نیرو‌های امنیتی به‌ویژه فرماندهان بزرگ پیروزی، شهیدان سلیمانی و المهندس، همچنین رزمندگان بسیج مردمی و حامیان این نهاد مقدس درود فرستاد و به دشمنان، اشغالگران، مزدوران و بقایای حزب بعث وعده نابودی داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جنبش نجبا حشد شعبی بسیج مردمی عراق انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مقاومت اسلامی ن ج باء حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح

یک عضو جنبش حماس تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران به رفح کاملا آماده هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،غازی حمد از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: هیچ راهی در برابر اسرائیلی ها جز مذاکرات و دستیابی به توافق وجود ندارد، زیرا آنها از ورود به رفح هیچ ثمر و نتیجه ای نخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد استفاده از اهرم فشار رفح برای تحت فشار قرار دادن حماس هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما هرگز موضع خود را تغییر نخواهیم داد.

حمد تاکید کرد اسرائیل حتی در صورت ورود به رفح هیچ نتیجه و دستاوردی نخواهد داشت، بلکه برای دومین بار در غزه غرق خواهد شد.

عضو جنبش حماس اظهار  داشت مقاومت برای مقابله با اشغالگران در صورتی که بخواهند وارد رفح شوند، کاملا آماده است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود