Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:26:11 GMT

خزعلی: دشمنان اصلی حشد الشعبی آمریکا و اسرائیل هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۸۶۵

خزعلی: دشمنان اصلی حشد الشعبی آمریکا و اسرائیل هستند

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق  مهمترین دشمنان حشد الشعبی را آمریکا و رژیم اسرائیل توصیف کرد و گفت باطل و شیطان ابزارهای این دو  محسوب می‌شوند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی عراقی العهد با انتشار بخش هایی از اظهارات قیس الخزعلی به نقل از این رهبر عراقی نوشت: حشد الشعبی موفق شد خطرناک ترین طرح و بزرگترین توطئه ای که گذشته و آینده عراق را هدف قرار داده بود با شکست مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد، بزرگترین و مشخص ترین دشمنان حشد الشعبی امروز آمریکا و اسرائیل هستند.

او همچنین از حضور اسرائیلی‌ها در کردستان عراق یاد کرده و آن را نمادی از نقض حاکمیت کشور خواند.

این رهبر حشد الشعبی با اشاره به این که حشد متعلق به احاد مردم بوده و این ملت عراق است که از از آن دفاع می کند از مردم خواست برای دفاع از حشد الشعبی به پا خیزند.

او همچنین خطاب به نخست وزیر عراق از وی خواست وقت خود را ابتدا برای حل مشکل مردم عراق صرف کرده و اگر زمان اضافی پیدا کرد آن را صرف بقیه امور کند.

الخزعلی به دولت عراق نسبت به قیام و شورش گرسنگان در کشور هشدار داد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین را متوقف کند، باید استعفا دهد.

براساس گزارش القدس العربی، این در نشست خبری روز چهارشنبه در دانشگاه مطرح شد که بار‌ها با هو کردن دانشجویان قطع شد.

 جانسون تظاهرات در حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه را «نفرت و یهودستیزی» توصیف کرد و از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه خواست در صورت پایان ندادن به تظاهرات استعفا دهد.

 جانسون همچنین بر لزوم دستگیری دانشجویانی که از پایان دادن به تظاهرات خودداری می‌کنند، تاکید کرد و بر لزوم استفاده از اختیارات جو بایدن رئیس‌جمهور برای همگرایی گارد ملی در صورت عدم کنترل تظاهرات در محوطه دانشگاه تاکید کرد.

در ۱۸ آوریل، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به ادامه سرمایه‌گذاری‌های مالی دانشگاه در شرکت‌های حامی اشغال فلسطین و «نسل‌کشی» در غزه دست به تحصن زدند.

 بعدها، تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین به سایر دانشگاه‌های پیشرو در آمریکا مانند نیویورک، ییل، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه کارولینای شمالی گسترش یافت.

دانشجویان در دانشگاه‌های دیگر آمریکا روز چهارشنبه در اعتراض‌ها به حمله اسرائیل به نوار غزه تحصن خود را آغاز کردند.

دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاه‌ها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم