Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا یدالله محمدی شامگاه دوشنبه در اجتماع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در سنندج اظهار کرد: اینکه بدانیم کردستان و ایران عزیز و این سرزمین بی‌نظیر از موقعیت ممتاز جهانی برخوردار است، اینکه رئیس جمهور آینده بداند نظام مقتدر جمهوری اسلامی در کدامین نقطه دنیا قرار گرفته و این اسلام در چه جایگاهی است از اهمیت زیادی برخوردار است چون خداوند در این باره می‌فرماید «شما بهترین امت هستید و بهترین نقطه و جایگاه دنیا را برایتان قرار داده‌ام».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد دانشگاه تصریح کرد: 11 نقطه از 12 نقطه فوق‌العاده سوق‌الجیشی دنیا و 50 درصد از دخایر مهم جهان در دست و خدمت مسلمانان است.

وی گفت: هر کشور و مملکتی که بخواهد بر دنیا حکومت کند باید خاورمیانه و بخصوص این نقطه ممتاز که جمهوری اسلامی ایران در آن واقع شده است در دست داشته باشد ما باید رئیس جمهوری داشته باشیم که بتواند از این نقطه ممتاز به خوبی استفاده کند.

ماموستا محمدی عنوان کرد: دکتر سیدابراهیم رئیسی انسانی امتحان پس داده و انسانی فهیم و عدالت‌محور است و انشاءالله براساس وعده‌ای که داده‌اند به استان کردستان توجه خاص خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد، کردستانی‌های عزیز مانند مردمان سایر نقاط کشور با مشارکت حداکثری و آگاهانه فردی اصلح‌ را با توجه به کارنامه و توانمندی که دارد برای قراردادن در راس قوه مجریه انتخاب کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه انتخابات برای انتخاب بهترین انسان‌ها است، گفت: انتخاب ناآگاهانه و بی‌بصیرت یعنی هشت سال کذابی، دروغ‌پردازی و چپاول و رانت و مشغول برجام شدنی که هیچ نتیجه‌ای برای ملت ما نداشت.

وی تصریح کرد: اگر انسانی توانا و ساخته و پرداخته دامن این مملکت را انتخاب کنیم که عشق ملت را داشته باشد می‌تواند جلوی رانت و فساد اقتصادی را بگیرد و زمینه رستگاری جامعه را فراهم خواهد کرد.

ماموستا محمدی اضافه کرد: همه باید با هدف خدایی نه تمایلات شخصی و منافع دنیایی در مسیر دعوت و تشویق مردم به مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.

وی افزود: آقای رئیسی بزرگوار باید به این استان محروم که معاش و زندگی جوانان آن در تنگنا و اقتصادی فلاکت‌بار به خاطر وجود مسئولانی نالایق قرار گرفته است، توجه کند.

این روحانی اهل سنت خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی برخلاف گذشتگان وعده‌های کذب 30 روزه، 90 روزه و 100 روزه به مردم نداده، اما قول عدالت‌محوری، رفع تبعیض و غیره را داده است.

وی اضافه کرد: دولتی موفق است که احترام خاص برای مردم قائل باشد و آنان را به برجام نافرجام سرگرم نکند و جلوی رانت و فساد را بگیرد.

وی با بیان اینکه ایران صاحب ابرمغزها و صاحب ذخایر بی‌نظیری است، گفت: ایران صاحب موقعیت ممتاز است در برجام ذلت و خواری برای این ملت معنایی ندارد.

ماموستا محمدی اظهار کرد: با ذلیل کردن خودمان نمی‌توانیم حق ملت را بگیریم همانطور که شاهد بودیم تمام قوانین و تبصره‌های برجام نقش برآب شد، به هیچ کدام از وعده‌هایی که دادند عمل نشد و تنها خروجی برجام معضلات فراوانی بود که گریبان ملت ما را گرفت.

وی افزود: انشاءالله دولت پرصلابت، پر اقتدار و عدالت‌محور و دکتر سیدابراهیم در عرصه پیکار با دول 5+1 و تمام دنیا حضور خواهد یافت و به اذن پروردگار در مناسبات بین‌المللی بنا به شناخت خوبی که از جایگاه و موقعیت ممتاز ایران دارد برجام را به سرانجام خواهد رساند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: اهل سنت کردستان سنندج ماموستا محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است

امام جمعه شهرستان نایین گفت: یکی از پیامدهای مهم عملیات وعده‌ صادق، پیامدهای اجتماعی و فرهنگی آن است و امروز حوادث دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم مظلوم غزه و انزجارشان از رژیم کودک‌کش صهیونیستی گواه این مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو ظهر امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در نماز جمعه این هفته شهرستان نائین اظهار کرد: عملیات ترکیبی وعده صادق دارای ابعاد گسترده و چند لایه برای ایران، منطقه و جهان بود.

وی افزود: این عملیات نتایج مهمی را در پی داشته که از جهات سیاسی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی و حتی فرهنگی آثار مهم و مثبتی به جای گذاشته و توطئه‌های بزرگ دشمنان اسلام را نقشه بر آب کرده است.

امام جمعه شهرستان نائین با اشاره به شکست برنامه‌های بزرگ اقتصادی دشمن برای انزوای ایران در جبهه اقتصادی عنوان کرد: عملیات وعده صادق نشان داد که منطق مقاومت و هجوم بر دشمن نه تنها تنش‌های اقتصادی را کاهش می‌دهد بلکه باعث ثبات اقتصادی نیز می‌شود و وقتی که امنیت در کشور حاصل باشد و سرمایه گذاران بدانند که امنیت در کشور حضور دارد، با سرمایه گذاری خود باعث ثبات اقتصاد می‌شوند.

رویکرد فرهنگی وعده صادق، ایران را در جهان الگو کرد

حجت‌الاسلام مطهرخو با اشاره به اعلام حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم مظلوم غزه و انزجار از رژیم صهیونیستی تاکید کرد: یکی از پیامدهای مهم این عملیات، پیامدهای اجتماعی و فرهنگی آن است و امروز حوادث دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و حمایت دانشجویان در سراسر دنیا از مردم مظلوم غزه و انزجارشان از رژیم کودک‌کش و نسل‌کش صهیونیستی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: این حرکتی که دانشجویان جهان در حال رقم زدن آن هستند، یک رویداد بی‌سابقه است و کسانی که با حمایت دشمن، جنبش زن، زندگی و آزادی را در ایران هدایت می‌کردند اکنون شاهد ظلم به مقام زن در کشورهای مهد آزادی هستند.

امام جمعه شهرستان نائین افزود: ۱۰ سال پیش رهبر انقلاب نامه‌ای به جوانان اروپا و آمریکا نوشتند و از آن‌ها خواستند که شناخت مستقیم و بی‌واسطه از اسلام به دست آوردند و فرمودند که اجازه ندهید با چهره پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیت، سد عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بی‌طرفانه را از شما سلب کنند.

حجت‌الاسلام مطهرخو تاکید کرد: این بیداری امروز در بین دانشجویان جهان اتفاق افتاده اما رویکرد فرهنگی مهم عملیات وعده صادق، ایران را در جهان الگو کرد و موج ظلم ستیزی، استقلال طلبی، اسلام خواهی و حجاب خواهی زنان غرب به راه افتاده‌اند.

وی با بیان اینکه دختران و زنان با شرف ایرانی نشان دادند که با رعایت حجاب اسلامی می‌توانند به قله‌های موفقیت برسند، گفت: این تفکر و نقشه بیش از ۲۰۰ ساله غرب را برای از بین بردن حیای زن و نابود کردن شخصیت و هویت زن را نابود کرد و دشمن برای همین از جمهوری اسلامی عصبانی است.

امام جمعه شهرستان نائین ادامه داد: در یک رویکرد فطری و اسلامی، دختران غربی به حجاب روی می‌آوردند و از منجلاب تفکر غرب برمی‌گردند و به حجاب و حیای اسلامی و به اسلام پناه می‌آوردند و این انقلاب خمینی (ره) که به تمام دنیا صادر می‌شود و وعده صادق به این مهم کمک کرد.

حجت‌الاسلام مطهرخو ضمن تشکر از اجرای طرح نور نیروی انتظامی تاکید کرد: با مظاهر علنی فساد در جامعه و با کانون‌های شیوع و گسترش فساد باید به جد مقابله کرد.

وی با اشاره به کانون‌های فساد در جامعه گفت: قانون عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی که مصوبات آن نیز لازم‌الاجرا است، حدود ۲۰ سال در حد نوشتار باقی مانده و هیچکدام از ۲۷ دستگاه اجرایی کشور وظیفه خود را در قبال این قانون به درستی انجام ندادند و عفاف حجاب قانون جدیدی نمی‌خواهد و باید همان قانون‌هایی که وضع شده اجرا شود.

امام جمعه شهرستان نائین ادامه داد: هیچکس نیز قانون را از ۲۵ دستگاه اجرایی کشور مطالبه نمی‌کند و بار این مهم بر دوش نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر افتاده است که برخی اوقات با حواشی نیز روبه‌رو می‌شوند و ای کاش مجلس، وزرای مربوطه را احضار و از آنان سوال می‌پرسیدند.

حجت‌الاسلام مطهرخو افزود: امروز نیروی انتظامی نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند و تمام مردم موظف هستند که ضمن امر به معروف و نهی از منکر با این نیرو همکاری کنند.

کد خبر 750327

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!