Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@09:25:06 GMT

جریمه بیش از ۳۲ هزار دستگاه خودرو در محورهای شمال

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۲۳۶

جریمه بیش از ۳۲ هزار دستگاه خودرو در محورهای شمال

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: شاهد تردد آرام و روان در محورهای شمال هستیم.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال کماکان تداوم دارد، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۳ دستگاه خودرو محورهای شمال اعمال قانون و ۱۴۵ دستگاه به مبدا برگشت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵

سرپرست پلیس راه مازندران اضافه کرد: درمجموع از ابتدای امسال تاکنون ۳۲هزار و ۸۹۴ دستگاه جریمه و ۱۱هزار و ۳۵۷ دستگاه به مبدا برگشت داده شدند.

این مسوول یادآور شد: بحث روکش آسفالت در محورهای شمال و کناره درحال انجام است که باتوجه به این شرایط ضرورت دارد توصیه‌ها جدی گرفته شود.

عبادی با اعلام اینکه درحال حاضر شاهد حضور ماموران پلیس راه در مبادی ورودی محورهای هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه مازندران هستیم، تصریح کرد: بحث کنترل و اعمال قانون خودروها همچنان به قوت خود باقی است که باتوجه به این شرایط تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست پلیس راه مازندران وضعیت محورهای شمال محورهای شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و راه‌ها

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در محور چالوس و آزادراه تهرانشمال ترافیک سنگین و در محورهای هراز و فیروزکوه تردد روان است.

به گزارش مشرق، مرکز مدیریت راه‌های کشور در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.

همچنین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله نیز ترافیک سنگین است.

در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین _ رشت (رفت و برگشت) تردد روان است و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

این مرکز در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها که صبح امروز -یکشنبه- به‌روزرسانی شده است، از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین _ کرج _ تهران حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج _ قزوین محدوده‌های مهرویلا و پل کردان و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار _ تهران در برخی مقاطع خبر داد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد در محورهای چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • جاده‌های شمال قفل شد/ ترافیک پرحجم در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک پرحجم در محورهای مازندران؛ جاده‌های شمال قفل شد
  • توقیف ساعتی و روزانه بیش از ۴۵۰ دستگاه خودرو در محور‌های شمال کرمان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • این محور پر ترافیک یکطرفه شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و راه‌ها
  • رکوردار خلافی خودرو کشور چند میلیون تومان جریمه دارد؟ (فیلم)