Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند فعلی تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی قابل قبول نیست، اظهار داشت: از تمامی نامزدها درخواست داریم تا ضمن پرهیز از بد اخلاقی در امر تبلیغات به دستورالعمل قانونی و ملاحظات اعلام شده در چاپ و نصب بنر، پوستر و بقیه موارد پایبند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان قوانین را رعایت نکنند کمیته امحاء مکلف است بر مبنای قانون اقدام لازم را داشته باشد.

رئیس هیأت اجرایی با تاکید بر اینکه بنا نداریم شرایطی فراهم شود تا با نامزدها برخورد شود، گفت: در صورت تداوم تخلفات تبلیغاتی توسط برخی نامزدها جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت جهت اتخاذ تصمیم لازم برگزار می‌شود.

مرسلپور بیان داشت: داوطلبان انتخابات شوراها در پیشگیری از تخلف تبلیغاتی پیش قدم شوند و اعلام می‌کنیم که در صورت تداوم تخلفات تبلیغاتی جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت جهت اتخاذ تصمیم لازم برگزار می‌شود.

فرماندار اسلامشهر اظهار داشت: عملاً تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در زمان قانونی و مقرر از بیستم خرداد آغاز تا ۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ این در حالی است که روز ۲۷ خرداد ماه و بیست و چهار ساعت قبل از آغاز انتخابات تبلیغات ممنوع است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود مرسلپور انتخابات 1400 فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در تهران قابل قبول است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است