Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توزیع برق تهران، مناطقی را که امروز سه شنبه، ۲۵ خرداد ماه با قطعی احتمالی برق به مدت ۱۲۰ دقیقه روبه‌رو می‌شوند، اعلام کرد.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق تهران آمده است: «شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به اطلاع مشترکان ساکن پایتخت می‌رساند تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست.»

گفتنی است، افزایش دما و مصرف بالای برق مشترکان خانگی، صنعتی، ادارات و کشاورزی موجب فشار بر شبکه برق در بیشتر نقاط کشور شده و طی چند روز اخیر شاهد قطعی برق چند ساعته در برخی مناطق بوده‌ایم.

شرکت توانیر جداول خاموشی شهر تهران را برای امروز (سه شنبه، ۲۵ خرداد) منتشر کرد که بر این اساس برخی مناطق با ۲ ساعت خاموشی برق مواجه خواهند شد که به شرح زیر است:

زمانبندی قطع برق در مناطق مختلف تهران از ساعت۸ تا ۱۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو قطع برق شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد