Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، برگزاری انتخابات در هر کشوری برای انتخاب فرد اصلح و با رای مردم نشانه اهمیت نظرات مردم در اداره شهر و روستا است، امسال هم ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد و با رای‌هایی که در صندوق‌ها می‌افتد، مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن می‌خواهد با استفاده از معیشت مردم روی انتخابات تاثیر بگذارد

سردار نعمت الله باقری جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) در حاشیه نشست بصیرتی و روشن گری ویژه هیات اندیشه و بسیجیان رسانه خوزستان گفت: دشوار‌ترین امر سیاسی سال‌های اخیر، انتخابات پیش رو است و دشمن قصد دارد با استفاده از معیشت مردم روی آن تاثیر بگذارد.

او افزود: تا قبل از انقلاب کشور‌های آمریکا و شوروی بر ملت ما مسلط بودند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست این ۲ کشور قطع شود و امام فرمود «نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی» که همین شعار به صورت صد درصد به وقوع پیوست.

سردار باقری بیان کرد: دشمنان طی این ۴۲ سال در حوزه سخت اقدامات زیادی انجام داد به خصوص جنگ ۸ ساله و جنگ نفت کش‌ها که به صورت مستقیم رودر روی ایران قرار گرفتند و همزمان با آن نیز فشار‌های گسترده‌ای علیه ملت ایران در زمینه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی وارد کردند، اما پس از ۸ سال حتی یک وجب خاک را هم واگذار نکردیم، و گرفتن بخشی از کشور از اهداف آن‌ها بود.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) اظهار داشت: حالا نیز روش جنگ آن‌ها تغییر کرده و از جنگ سخت و سرد به سمت جنگ نرم روی آورده اند و قصد دارند، همزمان با فشار‌های اقتصادی و تحریم که روی معیشت مردم تاثیر گذاشته از همین حربه استفاده کرده و روی انتخابات پیش رو اثر بگذارند.

نگاه تمام دشمنان به انتخابات ایران معطوف است

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا گفت: نگاه تمام دشمنان امروز به انتخابات ایران معطوف است و لحظه به لحظه اخبار انتخابات را دنبال و تحلیل می‌کنند و در حال تلاش هستند که مردم کمترین مشارکت را داشته باشند.

او در ادامه بیان داشت: مردم ایران اسلامی می‌دانند که هر رای یک تیری بر قلب دشمنان ما است و ضربه‌ای به استکبار جهانی و باعث اقتدار و قدرت ایران اسلامی خواهد شد.

ساکنان مناطق صعب العبور رای خود را در صندوق‌های سیار می‌اندازند

علی قلطاغ‌ساز رئیس ستاد انتخابات دزفول گفت: تمهیدات لازم برای رای گیری در مناطق سخت گذر و کوهستانی اندیشیده شده و جابجایی، استقرار و رای گیری با کمک بالگرد انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه ۸ شعبه سیار در بخش شهیون رای اهالی ساکن در مناطق سخت گذر و کوهستانی دزفول را جمع آوری می‌کنند، افزود: ۳۹۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.


کارکنان مجتمع بندری امام خمینی (ره) آماده خلق حماسه حضور

در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، نیرو‌های شاغل در بخش‌های مختلف مجتمع بندری امام خمینی (ره) با تأکید بر لزوم شرکت در انتخابات به مثابه حق تعیین در سرنوشت خود، آمادگی خود را برای مشارکت فعالانه در انتخابات و خلق حماسه حضور حداکثری اعلام کردند.

آن‌ها در پاسخ به پرسش‌های اداره اطلاع‌رسانی و ارتباطات این اداره کل مبنی بر علت حضور در انتخابات و چرایی آن، تأسی به رهنمود‌های مقام معظم رهبری، حق تعیین در سرنوشت خویش، عمل به تکلیف شرعی و ادای دین به خون شهدا را از علل و انگیزه‌های مشارکت در انتخابات عنوان کردند.

غرب به دنبال امتیاز گیری حداکثری با استفاده از انتخابات است

محمد یزدانی پور مدیر عامل سد کرخه اندیمشک در جلسه امروز مجموعه سد و نیروگاه کرخه که با موضوع «لبیک یا خامنه‌ای با حضور حداکثری در انتخابات» برگزار شد، گفت: این نشست فقط برای گفتن و شنیدن نیست بلکه برای انجام و عمل کردن به یک اعتقاد اسلامی، انقلابی و ملی است.

او افزود: عمل که در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گردد و حضور حداکثری در انتخابات نه تنها سرنوشت کشور را رقم می‌زند بلکه لبیک گفتن به فرمان رهبر انقلاب برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ایران است.

یزدانی پور بیان کرد: با وجود تحریم‌های فلج کننده و کمر شکن دشمنان، ایران به سمت فتح قله‌های رشد و توسعه می‌رود چنانچه در اوایل انقلاب رشد علمی کشور در رتبه ۵۳ قرار داشت و اینک در رتبه ۱۶ دنیا قرار گرفته ایم.

مدیر عامل سد کرخه اندیمشک با اشاره به توطئه دشمنان در جهت شرکت نکردن مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: هر کجا به فرمایشات رهبر انقلاب گوش دادیم شکست نخوردیم و پیروز شدیم و هر کجا که کم توجهی شد مشکلات پیچیده و گره‌های کوری سر راه ما قرار گرفتند که نمونه آن موضوع برجام است.

این مقام مسئول اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران برای این کشور و ملت در طول این ۴۲ سال مشکلات و فتنه‌های مختلفی را به وجود آورده اند که دفع و رفع آن‌ها امکان پذیر بوده، اما سوءمدیریت‌ها باعث شد که نتوانیم آن گونه که مناسب است با آن‌ها مقابله کنیم و این خطا‌ها و انحراف‌ها با اصل نظام مرتبط نیست، اکنون در آستانه انتخابات در بیرون از مرز‌ها به دنبال طراحی دولت ضعیف-مردم ضعیف هستند تا برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای امتیاز گیری‌های حداکثری و چانه زنی‌های پر فشاربین المللی اجرایی نمایند.

عوامل اجرایی انتخابات در دشت آزادگان در کلاس درس نشستند

سعید عوده زاه رئیس هیات بازرسی انتخابات در دشت آزادگان با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت گسترده در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: انتخابات یکی از ابزار‌های مهم سیاسی و نماد مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال اخیر و پس از انقلاب است.

او با بیان اینکه انتخابات نقش مهمی در برگزیده شدن شخصیت‌های اصلح در راس امور اجرایی و مشارکت مردم در مدیریت کشور دارد، افزود: حضور عوامل اجرایی، بازرسان، سربازرسان و ناظران در برگزاری هر چه بهتر انتخابات و جلوگیری از تخلف‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.

انتخابات ۱۴۰۰ از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه انتخابات این دوره بسیار حساس است، گفت: حساسیت و ویژه بودن این دوره از رای دهی به دلیل تحلیل‌ها مبنی بر حضور اندک مردم پای صندوق‌ها است.

او با اشاره به موضع گیری طرف مقابل گفت: خارج نشینان و جنگ طلبان خارجی خواهان شرکت نکردن مردم در انتخابات هستند و این نشان می‌دهد که آن‌ها به دنبال قطعه قطعه کردن سرزمین ایران هستند که ما باید با حضور پر شور و قوی و جدی‌تر خود حتی نسبت به سال‌های گذشته، نقشه‌های آنان را نقش بر آب نماییم.

۱۱۵ شعبه اخذ رای در باوی مشخص شد

منوچهر ورناصری فرماندار باوی با اشاره به تعیین ۱۱۵ شعبه اخذ رای برای رقابت ۱۰۴ نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر‌های ملاثانی، ویس و شیبان گفت: شعبه‌های اخذ رای در این شهر مشخص شده و حدود ۳ هزار نفر عوامل اجرایی در تیم‌های ۴۰ تا ۵۰ نفره برای برگزاری انتخابات در حال آموزش دیدن هستند.

او افزود: تمام امکانات و موارد مورد نیاز در این انتخابات پیش بینی شده است و با معتمدین و بزرگان باوی نیز نشست‌های لازم برگزار شده است تا انتخابات به نحو احسن برگزار شود.

ورناصری بیان داشت: شورای شهر‌های ملاثانی، ویس و شیبان هر کدام دارای ۵ عضو بوده و همچنین ۴۱ نفر نامزد ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملاثانی و شیبان و ۲۲ نفر نامزد شورای شهر ویس هستند.

انتخابات در ماهشهر به صورت کاغذی برگزار می‌شود

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: فرآیند اخذ رای در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در این شهرستان به صورت کاغذی انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور در این حوزه انتخابیه اندیشیده شده، افزود: شعب اخذ رای در شهرستان با افزایش ۱۲ درصدی نسبت به دوره گذشته ۱۶۳ شعبه است که از این تعداد ۱۱۹ شعبه متعلق به بندر ماهشهر و ۴۴ شعبه متعلق به بندر امام خمینی (ره) است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر انتخابات ریاست جمهوری شورا های اسلامی شهر دوره انتخابات شهر و روستا ششمین دوره اخذ رای خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

او افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

رئوفیان متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

او متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

رئوفیان درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چرا که این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024