Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان در همایش روحانیون وابسته به نیرو‌های مسلح استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان اظهار کرد: روحانیون در مقاطع بسیار حساس و سخت که کشور مورد تعرض و آماج حملات دشمنان داخلی و خارجی دشمنان بود، مسوولیت‌هایی در نیرو‌های مسلح داشته و توانسته اند این امانت را سالم و مقتدرانه به روحانیون بعد از خود بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روز‌های سخت و دشوار بعد از ۶ ماه تعرض به مرز‌های ایران در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹، گفت: هجوم دشمنان به مرز‌ها و سختی‌های آن دوران را به یاد داشته و این روحانیون بودند که شهد شیرین محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ولایت فقیه را در دل نیرو‌های مسلح، مستحکم نموده و در حال حاضر هم کار روحانیت کم نشده بلکه کار روحانیت کمی و کیفی افزایش پیدا کرده است.

وی ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) تصریح کرد: امیدوارم در این دهه کرامت، انتخاباتی وسیع و گسترده همراه با مشارکت حداکثری انجام بگیرد که نتیجه آن سرافرازی، عزت و سربلندی ملت مقاوم و مجاهد ایران اسلامی را در پی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید به شکلی گام برداشته که در دعوت مردم به انتخابات، همچون زمان تشکیل نظام جمهوری اسلامی، مردم با شور، شوق، شعف و امید به همان ترتیب پای صندوق‌های رای بیایند و در نظام جمهوری اسلامی اسلام، مردم و انتخابات با همدیگر هستند.

وی بیان کرد: این نظام و انتخابات برگرفته از کتاب و سنت است و ما باید این مقطع حساس را پشت سر بگذاریم و با یک دولت انقلابی و همچنین انتخاب بهترین فرد برای ریاست جمهوری و بهترین‌ها در شورای اسلامی شهر و روستا و آن هم با این ویژگی که افراد متعهد، متدین، دانا، کار آمد و پاکدست را انتخاب کنیم تا ما از پیچ خطرناک تاریخ عبور کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه فضای نهاد‌ها، سازمان‌ها و اداره‌های ما باید به سمتی حرکت کند که خروجی این باشد که مراجعه کننده‌های آن اعتقادشان به اسلام و انقلاب بیشتر شود و این ملاک برای مدیر موفق بوده و معلوم میشود که به اهداف سازمانی عمل کرده است.

وی گفت: با همکاری این سه استان از طریق نمایندگان، ولی فقیه، یک سند جداگانه که حاوی امور مربوط به تغییر و تحول هر استان است، قبل از تنفیذ ریاست جمهوری، هر یک از این استان‌ها این سند را به رییس جمهور آینده خواهند داد و ما از قبل مسائل و مشکلات استان را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و تولیدی را آماده کرده و قبل از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری به او تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه در لرستان انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات