Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@08:12:34 GMT

افزایش 15 درصدی مصرف برق در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۳۶۰۹

افزایش 15 درصدی مصرف برق در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، اکبر حسن بگلو، اظهار داشت: این افزایش در حالی است که طی سال های گذشته شاهد حداکثر رشد پنج درصدی این بخش بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا تا روز چهارشنبه این هفته و پیش بینی افزایش دمای هوا، تنها راه جلوگیری از مدیریت اضطراری بار، مدیریت مصرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: انتظار داریم مشترکان برق استان در این خصوص با شرکت توزیع برق همکاری کنند.

حسن بگلو اظهار داشت: تابستان امسال با فرارسیدن گرمای زودهنگام، خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی، کاهش ذخایر منابع آبی نیروگاه های برق آبی شرایط ویژه‌ای را رقم زده است که برای کنترل این شرایط به همراهی و مشارکت مردم نیاز داریم .

وی گفت: مردم با تنظیم کولرهای گازی بر روی ۲۶ درجه و مدیریت مصرف برق توسط مشترکین استانی، امکان استمرار تأمین انرژی فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی افزود: از مشترکان برق استان انتظار می رود با رعایت راهکارهای ساده‌ای مانند تنظیم کولرهای آبی در دور کند و عدم استفاده هم‌زمان از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار، خادمان خود در شرکت توزیع نیروی برق استان را در جهت تامین برق پایدار یاری نمایند.

حسن بگلو اضافه کرد: برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ و حداقل اعمال مدیریت اضطراری بار همانند سال‌های گذشته نیازمند همکاری تمامی مشترکان استان هستیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی مصرف برق برق ارومیه آذربایجان غربی شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عتباتی در این دستور تاکید کرده  است این چنین رفتارهای خاص توسط عده معدودی از اراذل و اوباش که موجب نگرانی مردم و برهم خوردن نظم عمومی می شود را پیگیری و ضمن برخورد قاطع قانونی و قضایی موضوع علت یابی و آسیب شناسی و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و عملیاتی شود.

عتباتی در قسمت دیگری از دستور خود آورده است نباید اجازه داد تعداد معدودی اراذل و اوباش با رفتارهای نامتعارف و مجرمانه فرهنگ غنی شهر اروميه و امنیت شهروندان را مختل کنند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف