Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:31:47 GMT

لوییس انریکه: ما با فاصله تیم بهتر زمین بودیم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۳۷۳۸

لوییس انریکه: ما با فاصله تیم بهتر زمین بودیم

با وجود تساوی بدون گل اسپانیا برابر سوئد در نخستین بازی این تیم در یورو 2020، لوییس انریکه از عملکرد شاگردانش راضی بود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بدون گل اسپانیا برابر سوئد، لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، درباره برتری واضح اسپانیا در این بازی صحبت کرد و از عملکرد آلوارو موراتا که دو بخت مسلم گلزنی را از دست داد، دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس برگ نیز یک شانس گلزنی برای سوئدی را از دست داد اما اسپانیا با 954 پاس در این بازی برتری محسوسی بر سوئد با 174 پاس داشت.

 

 

لوییس انریکه گفت: "به نظرم آلوارو مسابقه خیلی خوبی داشت. البته ما همه می خواهیم که از شانس هایمان استفاده کنیم اما بقیه بازیکنان هم شانس هایی داشتند. به نظرم او به این موضوع عادت دارد اما ما همه دوست داریم که حمایت هواداران را داشته باشیم.

اما فوتبال همین است. خوب می شد اگر می توانستیم یک پیروزی را به هواداران تقدیم کنیم چرا که در بیشتر دقایق بازی آنها امروز فوق العاده بودند.

مثل هیمشه این بازی را هم با جزییات بررسی و آنالیز خواهیم کرد.

اما در این مورد فکر می کنم که همه چیز بسیار روشن است. همه ما دیدیم که امروز چه اتفاقی افتاد و چیز زیادی برای بررسی وجود ندارد. ما با فاصله تیم بهتر زمین بودیم.

حریف تلاش کرد که عقب بکشد و دفاع کند، ما کاملا بازی را کنترل کردیم و سعی کردیم که تا جایی که ممکن است شانس های گلزنی ایجاد کنیم.

 

 

به اندازه کافی شانس داشتیم که بتوانیم این بازی را ببریم. چه چیزی اشتباه پیش رفت؟ این حقیقت که در واقع ما نتوانستیم از این شانس ها استفاده کنیم. خیلی واضح بود و همه ما شاهد آن بودیم.

احساس من هم با تماشاگران و خبرنگاران چندان متفاوت نیست. ما برابر حریفی که تصمیم گرفته بود فقط به دفاع و دفاع بپردازد و می خواست روی توپ های بلند فرصت ایجاد کند، تیم برتر بودیم.

آنها فقط یک شانس داشتند واگر گل می شد واقعا غیرمنصفانه بود. روز خوبی بود برای پیروزی بود اما ما دست از تلاش برنخواهیم داشت.

کمبود گل؟ این همان حرف های همیشگی است. آنچه که ما سعی در عملی کردن آن داریم ایجاد موقعیت های زیاد گلزنی است و برای رسیدن به این منظور باید کارمان را به بهترین نحو انجام دهیم.

زمین در رسیدن به این هدف زیاد به ما کمک نکرد، بهترین بازیکنان ما نمی توانستند توپ را خیلی خوب کنترل کنند. زمین چمن باید بهتر شود. اما این عذر و بهانه نیست. ما شانس هایی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. من با بدشانسی در چنین بازی هایی شکست خورده ام."

 

 

لوییس انریکه همچنین درباره موراتا افزود: "من دیده ام که موراتا مورد تشویق هم قرار گرفته است. به نظر من او بازیکن فوق العاده ای است که در حمله و دفاع خیلی چیزها را درست انجام داد. او گلی نزد و باید این موضوع را حل کند و با آن کنار بیاید. او به این چیزها عادت دارد. بازی کردن با حضور تماشاگران خودی خیلی راحت تر است.

حضور تماشاگران عالی بود و به ما کمک کرد. روز شنبه هم انتظار مشابهی داریم. بازی کردن برابر حریفانی که مثل سوئد کار می کنند دشوار است. با لهستان و اسلواکی نیز همین داستان ها را خواهیم داشت."

 

 

تیم ملی اسپانیا آلوارو موراتا لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا آلوارو موراتا یورو 2020 لوییس انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد

فضاپیمای «سایکی» ناسا یک پیام را به زمین منتقل کرده که از فاصله ۱۴۰ میلیون مایل دورتر آمده است.

به گزارش ایسنا، ناسا فاش کرده که زمین به تازگی یک پیام لیزری را از ۱۴۰ میلیون مایلی(۲۲۵ میلیون کیلومتری) دریافت کرده است اما پیش از اینکه منتظر دیدن بیگانگان باشیم، باید به یک توضیح ساده توجه کنیم.

به نقل از دیلی میل، پیام لیزری توسط فضاپیمای «سایکی»(Psyche) ناسا به زمین منتقل شد که در حال حاضر ۱۴۰ میلیون مایل دورتر از زمین قرار دارد. این فاصله ۱.۵ برابر فاصله زمین و خورشید است.

ناسا توضیح داد: این شاهکار چشمگیر می‌تواند راه را برای ماموریت‌های آینده به مریخ هموار کند. این دستاورد یک نگاه اجمالی را به نحوه استفاده کردن فضاپیماها از ارتباطات نوری در آینده ارائه می‌دهد و امکان انتقال داده‌ها، اطلاعات علمی پیچیده و تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا را با سرعت بالاتر فراهم می‌کند که در حمایت از جهش بزرگ بعدی بشر یعنی فرستادن انسان به مریخ صورت می‌گیرند.

پیام لیزری توسط سیستم «ارتباطات نوری فضای عمیق»(DSOC) ناسا که در حال حاضر روی سفینه فضایی سایکی قرار دارد، به زمین فرستاده شد.

«میرا سرینیواسان»(Meera Srinivasan) سرپرست عملیات این پروژه در «آزمایشگاه پیش‌رانش جت» ناسا گفت: ما حدود ۱۰ دقیقه از داده‌های فضاپیما را در روز هشتم آوریل دریافت کردیم. این یک نقطه عطف مهم برای پروژه است که نشان می‌دهد چگونه ارتباطات نوری می‌توانند به سیستم فرکانس رادیویی فضاپیما متصل شوند.

این آزمایش اولین بار در دسامبر ۲۰۲۳ آغاز شد؛ زمانی که سایکی تنها ۱۹ میلیون مایل از زمین فاصله داشت. طی آن آزمایش اولیه، داده‌های آزمایشی با سرعت ۲۶۷ مگابیت در ثانیه منتقل شدند که با سرعت دانلود اینترنت پهن‌باند قابل مقایسه است.

اکنون که فضاپیما در فاصله بیش از هفت برابر دورتر قرار دارد، سرعت ارسال و دریافت اطلاعات کاهش یافته است. فضاپیما در جدیدترین آزمایش، داده‌ها را با سرعت ۲۵ مگابیت در ثانیه ارسال کرد.

اگرچه این سرعت ممکن است کم به نظر برسد اما ناسا می‌گوید که از هدف پروژه برای اثبات امکان‌پذیر شدن ارسال حداقل یک مگابیت در ثانیه بسیار بیشتر است. «کن اندروز»(Ken Andrews) مدیر عملیات پرواز پروژه در آزمایشگاه پیش‌رانش جت ناسا گفت: اگرچه مقدار کمی از داده‌ها در یک بازه زمانی کوتاه منتقل شدند اما این واقعیت که ما اکنون چنین کاری را انجام می‌دهیم، از همه انتظارات ما فراتر رفته است.

پیش از این، ناسا برای برقراری ارتباط با ماموریت‌هایی که فراتر از زمین سفر می‌کنند، تنها از امواج رادیویی استفاده می‌کرد. ناسا توضیح داد: مانند فیبر نوری که جایگزین خطوط تلفن قدیمی روی زمین می‌شوند، جایگزین کردن ارتباطات رادیویی با ارتباطات نوری امکان انتقال داده در سراسر منظومه شمسی را با ۱۰ تا ۱۰۰ برابر ظرفیت کنونی سیستم‌های مورد استفاده فضاپیماها فراهم می‌کند. این امر به همراه پشتیبانی از تجهیزات علمی با وضوح بالاتر، مأموریت‌های اکتشافی انسانی و رباتیک آینده را بهتر امکان‌پذیر می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد