Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین ستاد انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با تاکید بر اینکه کارنامه نامزدها از مهمترین ملاک‌ها برای تشخیص فرد اصلح است، گفت: مردم باید فردی را انتخاب کنند که حرف و عملش یکی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلام محمد طاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان که به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان ملت ایران همه توان خود را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو به کار گرفته‌اند و نیاز است نخبگان برای شفاف‌سازی عرصه و انتقال ضرورت حضور فعال مردم در انتخابات تلاش بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد انتخاباتی رئیسی در سیستان و بلوچستان افزود: در چند روز پیش رو همه ما باید به دور از حب و بغض‌های سیاسی مردم را سمت حضور حداکثری در انتخابات سوق بدهیم و کمک کنیم انتخابات به عنوان نماد مردم‌سالاری به بهترین شکل برگزار شود.

وی به ضرورت حضور فعال احزاب در روزهای پایانی تبلیغات اشاره کرد و گفت: احزاب باید در زمینه کمک به افکار عمومی در راستای تشخیص نامزد اصلح نقش فعال‌تری ایفا کنند و شاخص‌های نامزد اصلح در بیان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

طاهری با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم در کشور، گفت: امروز مردم ما در پی بی‌تدبیری و سوءمدیریت دولت‌های یازدهم و دوازدهم با شرایط بد معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند اما باید بدانند تنها راه پایان دادن به شرایط نامطلوب حاکم بر کشور، حضور فعال در انتخابات و انتخاب اصلح است.

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در سیستان و بلوچستان: ‌مبارزه جدی با مفاسد اولویت دولت اقدام و اصلاح استدبیر شورای ائتلاف سیستان‌وبلوچستان: دولت آینده باید اعتقاد ویژه‌ای به نیروهای جوان داشته باشدرئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در سیستان و بلوچستان: ‌دولت ‌از ظرفیت افغانستان غفلت کرد / جلیلی بر مشکلات کشور اشراف دارد

جانشین ستاد انتخاباتی رئیسی در سیستان و بلوچستانافزود: بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد هر زمان مردم درست انتخاب کردند و اداره امور به دست افراد کاردان سپرده شد، کشور پیشرفت کرده که در این زمینه در بسیاری از بخش‌ها در رده‌های برتر دنیا قرار داریم و هر جا دست نااهلان بوده مشکلات جدی برای کشور به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه کارنامه نامزدها از مهمترین ملاک‌ها برای تشخیص فرد اصلح است، تصریح کرد: مردم باید فردی را انتخاب کنند که حرف و عملش یکی باشد؛ وگرنه در سطح شعار همه سیاست‌مداران کشور حرف برای گفتن دارند و چه بسا بسیاری از افراد بی‌عمل در گفتار پیشتاز هستند.

طاهری اظهار داشت: مردم باید با هوشیاری و حضور حداکثری در انتخبات پیش رو به فردی رأی بدهند که بتواند با تکیه بر ارزش‌ها و تمرکز روز آرمان‌های انقلاب، کشور را به ریل اصلی خود بازگرداند.

جانشین ستاد انتخاباتی رئیسی در سیستان و بلوچستان گفت: روحیه مبارزه با فساد یکی دیگر از شاخص‌هایی است که مردم باید در انتخاب فرد اصلح به آن توجه کنند؛ چرا که مقابله با فساد و اصلاح ساختارهای فسادزا در شرایط کنونی کشور یک اولویت کلیدی محسوب می‌شود و آقای رئیسی در این زمینه کارنامه قابل توجهی دارند.

انتهای پیام/392/ش 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان از پروژه‌های ساخت بزرگراه در محورهای شمال استان افزود: در سال‌های اخیر دولت با درکی عمیق از مناطق محروم، توسعه زیر ساخت‌های راه را در اولویت قرار داده به طوری که توانستیم با حمایت مسؤولان استانی با بهره گیری مناسب از این فرصت طلایی و با کارکرد و رویکردی امیدبخش و کارشناسانه هم راستا با خط مشی و اصول راهبردی دولت اقدام به تدوین برنامه‌ها و تلاش مضاعف برای خروج از محرومیت تاریخی و رفع مشکلات انباشت شده از گذشته در این حوزه کنیم.

وی تاکید کرد: در این راستا علاوه بر بهره برداری از این پروژه‌ها، در سال جاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز کرده که در تلاش است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از دو هزار و۷۸۲ میلیارد تومان ۸۰ کیلومتر آن را تا پایان سال افتتاح کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تاکید کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پروژه بزرگراه زابل_زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می‌رسد.

اکبری با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیر ساخت‌های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان بوده، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابجایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6093838

دیگر خبرها

  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد