Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها با حضور ۴۲ ورزشکار در قالب هشت تیم به‌مدت سه روز در ارومیه به رقابت پرداختند که در پایان تیم "قرارگاه شمال غرب" با  ۱۷ امتیاز و کسب سه مدال طلا مقام اول تیمی را کسب کرد.

وی اضافه کرد: تیم‌های "قرارگاه جنوب" با ۱۷ امتیاز و کسب ۲ مدال طلا و "ارشد نظامی فارس" با ۱۳ امتیاز و ۲ مدال طلا مقام‌های دوم و سوم تیمی را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات بوکس آذربایجان‌غربی اظهار کرد: قضاوت این رقابت‌ها را ۹ داور ستاره دار، ملی و درجه یک بر عهده داشتند.

"آبی" گفت: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم قرارگاه شرق تعلق گرفت.

مراسم اختتامیه مسابقات بوکس قهرمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته با حضور پورایراندوست مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی برگزار و حکم و مدال نفرات و تیم‌های برتر از سوی امیر حاجی‌لو فرمانده شمال غرب اهدا شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران فدراسیون بوکس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران فدراسیون بوکس آذربایجان غربی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته در یکی از مهمترین بازی ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید.
حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند.
با این حساب چنانچه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می کنند.
در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.
تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت دکتر مسیب زاده و مربیگری ابهری،در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است.
تیمی که با کمترین هزینه و حمایت های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901516

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان