Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی پور گفت: نشست بصیرتی مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با رویکرد تقویت مشارکت در انتخابات برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با حضور مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان نشست بصیرتی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسجد بعثت خرم آباد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: مسجد مهمترین و بهترین پایگاه بصیرت افزایی و روشنگری است.

 

وی خاطرنشان کرد: مسجد کانون بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به عموم مردم بویژه نسل جوان ونوجوان است.

 

ابدالی پور با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی در انتخابات، گفت: مشارکت گسترده مردم مهم ترین رکن برگزاری انتخابات است.

 

مدیرستاد کانون ای فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد:بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از اولویت‌های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی افزود: باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این امر مهم تلاش کرد چرا که میزان مشارکت مردم و نقش آفرینی مردم در انتخابات عامل تضمین و تقویت نظام است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست بصیرتی انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود