Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:37:26 GMT

قدرت و مشروعیت نظام به رضایت مردم بستگی دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۴۱۹۴

قدرت و مشروعیت نظام به رضایت مردم بستگی دارد

ابراهیم دباغ امینی گفت: با جلب نظر مردم در عرصه‌های مختلف می‌توان اقتدار را در سطوح مختلف برای کشور کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم دباغ امینی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص انتخابات، مشارکت حداکثری و وظایف گروه‌های سیاسی جهت حضور باشکوه در انتخابات گفت: یکی از مظاهر جمهور در مشارکت سیاسی، شرکت در انتخابات است بدون شک حضور مردم در پای صندوق‌های رای تعیین کننده آینده کشور و مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد استانی عبدالناصر همتی در ادامه بیان کرد: در کشور تفکرات، سلیقه‌ها، افکار گوناکون در خصوص شیوه حکمرانی و مملکت رانی وجود دارد، این شیوه در تفکرات اصول گرا و اصلاح طلب تقسیم بندی شده است در این راستا ستاد عبدالناصر همتی در راستای تفکر اصلاح‌طلبی در سطح استان راه‌اندازی و تلاش شد ستادهای شهرستانی برای کسانی که متمایل به روش آقای همتی و مسیر اصلاح طلبی هستند افتتاح شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم استوانه و پایه ای محکم برای کشور و نظام است، گفت: اگر دولت اصلاحات توانست ریاست قوه اجرایی را بر عهده گیرد برنامه های مختلفی دارد، در این دیدگاه شعار تعامل از خانه تا جهان مطرح است این شعار به کاهش تنش ها در سطح داخل کشور و همچنین خارج کشور توجه داشته تا در پرتو این تعاملات جهانی، با قدرت بتوان به گره گشایی مسئله مهمی مانند اقتصاد گام برداشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با بیان اینکه پایه‌های قدرت و مشروعیت نظام به رضایت مردم بستگی دارد، گفت: با جلب نظر مردم در عرصه های مختلف می توان اقتدار در سطوح مختلف برای کشور کسب کرد و با این پشتوانه می توان در مقابل زیاده‌خواهی ایستاد و اقتدار و جمهوریت نظام را حفظ کرد.

رئیس ستاد استانی همتی با اشاره به وظایف جناح‌های سیاسی برای مشارکت حداکثری گفت: روشنفکران، تحصیل کردگان، نخبگان جامعه در روزهای باقی مانده تا انتخابات به عنوان کسانی که تریبون دار و همچنین الگوهای جامعه بوده و کسانی که رای و نظر آنها بر افکار عمومی جامعه تاثیرگذار است با حضور در انتخابات و حاضر شدن در پای صندوق های رای می توانند در افزایش مشارکت در انتخابات اثر گذار باشند و سبب تحکیم و اقتدار پایه های نظام جمهوری اسلامی شوند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است