Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد واحدی مدیر امور رسانه شهرداری منطقه ثامن مشهد گفت: فضا آرایی، اقدامات فرهنگی و اجتماعی، کارناوال شادی، جشن شب میلاد حضرت معصومه (س) و همچنین برگزاری ورکشاپ هنری ویژه همزمان با روز میلاد حضرت امام رضا (ع) برخی از اقدامات شهرداری در دهه کرامت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واحدی در ادامه افزود: نصب و رفع نقص بیش از ۱۴ هزار متر ریسه لامپ‌های ال‌ای دی به انضمام ۳۰۰ عدد تابلو نوشته چلنیوم (یا رضا) بر روی آنها، رفع نقص و روشن کردن ۴ المان نوری موجود در خیابان‌های شیرازی و نواب و ۱۲ دستگاه گوبو پروژکتور با طرح‌های اسلیمی و موضوعی دهه کرامت و نصب ۴۵۰ عدد پرچم‌های رنگی و پرچم ایران و همچنین بالغ بر ۱۲ هزار متر ریسه پارچه‌ای در معابر و خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر از برخی اقدامات این منطقه می‌باشد.

او افزود: همچنین شستشوی روزانه تمامی خیابان‌ها و پیاده رو‌های اطراف حرم به صورت مکانیزه و دستی، گلاب پاشی خیابان‌ها در روز‌های مناسبتی دهه کرامت، اکران بنر‌های تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) در کلیه ساختمان‌های اداری منطقه و کلانتری‌های انتظامی سطح منطقه برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران در این ایام صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

تشریح طرح‌های بنیاد کرامت رضوی برای محرومیت زدایی


مدیر امور رسانه شهرداری منطقه ثامن مشهد در خصوص اقدامات اجتماعی و فرهنگی این منطقه ادامه داد: ایجاد پاتوق‌های سرود در خیابان‌های شیرازی و نواب (هر روزه) و اجرای گروه سرود یکصد نفره در شب میلاد حضرت معصومه (س) و شب میلاد امام رضا (ع) در نزدیکی ورودی باب الجواد (ع) و ضلع قبله حرم مطهر، نور افشانی که هر شب راس ساعت ۲۱ در میدان بیت المقدس انجام می‌شود، حرکت کارناوال شادی با اجرای سرود، جشن بزرگ معصومه‌های سردار به مناسبت میلاد بانو حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختران با مشارکت آستان قدس رضوی و با حضور دختران شهدا، جشن شب میلاد حضرت معصومه (س) از سایر اقدامات منطقه ثامن می‌باشد.

واحدی بیان کرد: اجرای ورکشاپ خطاطی و نقاشی ویژه روز میلاد امام رضا (ع)، در یکی از ره باغ‌های طوبی یا سلام، با حضور جمعی از هنرمندان برجسته استانی، اهدای ۶۰ گل رز شاخه بریده به بانوان شاغل در منطقه در روز میلاد حضرت معصومه (س)، ارسال پیام تبریک از طریق پیامک به کلیه پرسنل منطقه و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع سیره علمی و عملی امام رضا (ع) ویژه کارکنان منطقه از سایر اقدامات انجام شده در منطقه ثامن مشهد است.

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میلاد امام رضا میلاد حضرت معصومه حرم مطهر رضوی دهه کرامت میلاد حضرت معصومه منطقه ثامن دهه کرامت امام رضا شب میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصلاح هندسی بر اساس نیازهای ترافیکی و لزوم بهبود تردد صورت می‌گیرد، گفت: بر این اساس اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی برای رفاه حال شهروندان در این منطقه در حال اجرا است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور اصلاح نقاط حادثه‌خیز منطقه ۹ شهرداری اصفهان، ایمن‌سازی و اصلاح شکل هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی با هزینه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد ریال در این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی منطقه ٩ شهرداری اصفهان با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری، همچنین اجرای تعهدات با عنوان خدمات به شهروندان، توسعه محلات در راستای تأمین رفاه و آسایش و جلب رضایت آن‌ها است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدت زمان اجرای اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی پس از رفع معارضات حداکثر سه ماه است و پیش‌بینی می‌شود، در مدت زمان کوتاه‌تری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این پروژه با هدف تعریض باند جنوبی ابتدای خیابان میرزا طاهر شرقی به‌طول بیش از ۱۲۵ متر برای رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در تردد و نیز اصلاح راستگرد خروجی خیابان میرزا طاهر شرقی به کندروی بزرگراه شهید خرازی و اتوبان آغاز به‌کار خواهد کرد.

کد خبر 747449

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود