Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، برخی از اعضای جامعه مهندسی استان کرمان با حضور بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی از پویش مشارکت همگانی و عموم مردم در ملک سلیمانی برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه اعلام حمایت کرده و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهید سلیمانی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور در انتخابات ادامه راه شهداست
عضو بسیج جامعه مهندسین استان کرمان گفت‌: با شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ادامه دهنده خون شهدا باشیم و شهید حاج قاسم سلیمانی چهره مردمی بودو اعتقاد بر مشارکت مردم در امور داشت. 
احمد رجاییان ادامه داد: مردم کشورمان که اسلام، انقلاب و نظام را دوست دارند با حضور همه جانبه خود انتخابات پرشوری را رقم بزنند و به ندای شهیدان پاسخ دهند. 
وی تصریح کرد: دنیا نگاهشان به مردم ایران است که در این انتخابات پیش رو با حضور خود چگونه پای این انقلاب  می‌ایستند و از خون شهدا که پشتوانه نظام است پاسداری می‌کنند. 
عضو بسیج جامعه مهندسین استان کرمان با اشاره به اینکه مراجع تقلید تاکید کردند که شرکت در انتخابات امری واجب است گفت: مقام معظم رهبری به نقل از امام راحل فرمودند که  شرکت نکردن در انتخابات در برخی اوقات می‌تواند در رأس گناهان کبیره باشد بنابراین با این تعبیر شرکت در انتخابات واجب است. 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتخابی اصلح و با ایرانی قوی و استوار اهداف انقلاب را پیگیری کنیم و با اقتدار کامل کشور را به قله رفیع اقتداربرسانیم. 
مشارکت حداکثری در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان است
دبیرجامعه اسلامی مهندسین استان کرمان گفت: جامعه مهندسی وظیفه دارد با حضور حداکثری خود در انتخابات به ندای رهبری در این شرایط خاص لبیک بگوید. 
غلامرضا نعمت اللهی تاکید کرد: حضور حداکثری اقشار مختلف ایران در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب است که همیشه درصدند که حضور پرشور مردم را کمرنگ جلوه دهند.
وی بیان داشت: امیدواریم ملت ایران با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات ۲۸ خردادماه حماسه ای دیگر خلق کنند و خواب دشمنان به کابوسی برای خودشان تبدیل شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه محکمی برای امنیت کشور است

 معاون امور خواهران بسیج مهندسی صنعت کرمان با اشاره به اینکه انتخابات پیش‌رو انتخابات سرنوشت سازی برای کشور است گفت: ما ملت ایران باید با شرکت در این انتخابات نشان دهیم که همچنان وامدار خون شهدا هستیم . 
معصومه نژاد اسماعیلی با تأکید براینکه با انتخاب اصلح می‌توانیم شرمنده خون شهدا نباشیم بیان داشت: طبق فرموده شهید همت هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است و در حاضر می‌بینیم جبهه دشمن کجا و چه شخصیت‌هایی را می‌کوبد نشان می‌دهد که این شخصیت‌ها با دشمن نیستند با مردم هستند. 
وی تاکید کرد: مردم با بینش و بصیرت و با انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توانند پاسدار خون شهدا و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی باشند. 
معاون امور خواهران بسیج مهندسی صنعت کرمان ‌خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه محکمی برای امنیت کشور و مشتی محکم بر دهان دشمنان و یاوه گویان است. حضور پرشور در انتخابات تضمین کننده آینده کشور است 

مشارکت در انتخابات تضمین کننده آینده کشور است 
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان با اعلام حمایت جامعه مهندسی استان کرمان از پویش مشارکت همگانی در دیار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در شرایط حساس کنونی حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تضمین کننده آینده کشور است. 
مهدی حسینی نژاد با دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه افزود: آرزو دارم در انتخابات هفته جاری شاهد حضور و مشارکت ۷۰ درصدی مردم در انتخابات باشیم و با انتخابی که انجام می‌دهیم بتوانیم آینده کشور را تضمین کنیم. 
وی با اشاره به انتخاب اصلح تصریح کرد: براساس فرمایشات رهبری حضور حداکثر مردم پای صندوق‌های رأی تصمیمن کننده انقلاب برای سال های آینده خواهد بود و قطعاً انتخاب اصلح این حرکت رو به سوی انقلاب اسلامی را سرعت می‌بخشد. 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸خردادماه بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کرمان ایرنا انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کرمان ایرنا انتخابات ۱۴۰۰ کرمان ایرنا انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری در انتخابات شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت در انتخابات انتخابات ۲۸ جامعه مهندسی ریاست جمهوری استان کرمان انتخاب اصلح آینده کشور خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب

محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استانهای شانا و دبیران جریانات سياسی دیگر بر وحدت گروه های انقلابی تاکید کرد. 

 

رضایی در دیدار با آقایان نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، آقایان رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و آقای احمد نادري و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد. 

 

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده محوری به جای شخص محوری است.

 

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و وعده صادق خاطرنشان کرد: موقعیت ایران درغرب آسیا بیش از گذشته تعیین کننده شده است، فلذا فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنين شرايطي وحدت نيروهاي انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره برداری از فرصت هاست و هر نوع تکروی و سهم خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروزه بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ علیرغم شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد و آن‌ها نشان دادند که تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی تر و بیشتر می کند.

 

رضایی در پایان گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات و شفافیت باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش های جدید مهیا باشد. تحمل سليقه های سياسی علامت بلوغ عقلانیت گروه های سیاسی است.

 

گفتنیست طی این نشست‌های جداگانه آقایان نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی پور و سعید محمد از صبح ایران، ضمن تشریح روند شکل گیری جریان‌ها و جبهه های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله مندی ها پرداختند و همچنین آمادگی خود برای گفتگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند. 

 

همچنین محسن رضایی در جلسه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود