Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یگان های بالگردی ما آمادگی کامل را در جهت حمایت و پشتیبانی از برگزاری انتخابات را دارند و همچنین دیگر نیروهای ما در مرزها و پادگان ها امنیت را در کشور برقرار می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا و دومین بیمارستان پایش سلامت نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی جهت برگزاری انتخاباتی گسترده و پرشور تمامی ظرفیت های لازم را پای کار خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این انتخابات نیز همچون گذشته لبیک گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود گفت: یگان های بالگردی ما آمادگی کامل را در جهت حمایت و پشتیبانی از برگزاری انتخابات را دارند و همچنین دیگر نیروهای ما در مرزها و پادگان ها امنیت را در کشور برقرار می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش نیروی زمینی در مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی از آغازین روزهای شیوع کرونا با قدرت وارد عرصه شد و با غربالگری، ضدعفونی معابر، ایجاد نقاهتگاه ها و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش بار دیگر شعار ارتش فدای ملت را به ظهور رساند.

وی گفت: ارتش پس از ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به سرعت قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل داد و ۲۸ بیمارستان را در خدمت بهداشت و درمان کشور گذاشت؛ ارتش همچنین بیمارستان هاجر را به این موضوع اختصاص داده و ۱۲ هزار کادر پزشکی را در این رابطه به خدمت گرفت.

وی افزود: نیروی زمینی در ۱۲ استان نقاهتگاه ایجاد کرده و ۸ شهید مدافع سلامت را نیز در طول خدمت رسانی تقدیم نظام سلامت کشور کرد.

وی تصریح کرد: الحمدالله با تلاشهای صورت گرفته امروز مرکز واکسیناسیون با دست با کفایت دریادار سیاری افتتاح شد و امیدواریم این مرکز اولین مرکزی باشد که واکسن ایرانی در آن تزریق می شود.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری انتخابات نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش