Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا و سفیر پیشین ایران در استرالیا و مکزیک‌، درباره انصراف نامزدهای اصولگرا به نفع یک نامزد گفت: سید ابراهیم رئیسی تا پایان راه در عرصه انتخابات می‌ماند و شایعه پراکنی مبنی بر اینکه قرار است به نفع دیگری کنار برود کار اتاق جنگ روانی اصلاح‌طلبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مهر علیزاده به نفع همتی کنار خواهد رفت، چون از ابتدا قرار بود نقش پوششی داشته باشد.

قدیری ابیانه ادامه داد: چهار نامزد دیگر باید از تمام ظرفیت رسانه‌ای استفاده کرده و به تکلیف شرعی خود عمل کنند. این نامزدها باید به حرف امام خمینی که فرمودند اگر احساس کردید کسی بهتر از شما می‌تواند این مسئولیت را بر عهده بگیرد شرعا و عقلا موظف هستند به نفع نامزد اصلح کنار بروند ایمان داشته باشند. هم اکنون بحث صالح مقبول یا اصلح نیست، بلکه بحث امروز اصلح مقبول و صالح است. قاعدتا اگر ملاک حرف امام است باید این افراد در زمان مناسب کنار بروند و حمایت خود را از سید ابراهیم رئیسی که اصلح مقبول است اعلام کنند.

این فعال اصولگرا خاطر نشان کرد: شایعاتی مطرح است که گویا قاضی زاده نمی‌خواهد انصراف دهد که امیدواریم این شایعات صحت نداشته باشد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد آیت الله رئیسی از سایر نامزدها خیلی جلوتر است. سایر نامزدهای اصولگرا نباید آرا را بشکنند بلکه باید همگی حول یک نامزد جمع شوند تا همه به ابراهیم رئیسی رای بدهند.

قدیری ابیانه توضیح داد: البته شایعاتی شنیده شده که گویا اصلاح طلبان در ستادهای برخی از نامزدهای اصولگرا نفوذ کرده اند و تلاش می‌کنند آن‌ها را ترغیب به عدم انصراف نمایند تا بلکه اتفاقی که سال ۹۲ افتاد بار دیگر تکرار شود. اصولگرایان باید مراقب باشند که بار دیگر ضربه نخورند، زیرا ملت ایران در این ۸ سال به اندازه کافی ضربه خورده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش