Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@07:03:56 GMT

برداشتن تحریم‌ها در دولت فعلی مورد استقبال من است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۴۹۹۵

برداشتن تحریم‌ها در دولت فعلی مورد استقبال من است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر در دولت فعلی تحریم‌ها برداشته شود مورد استقبال من است و اگر در این دولت نشود جزو اولویت اول من است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (سه‌شنبه) طی نشست خبری، اظهار داشت: برجام مسئله مهم مورد تایید نظام است و مصمم هستیم اجرایی شود و دولت فعلی هم دنبال آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم آمریکا به برجام برگردد و تعهدات آن راستی آزمایشی شود، اگر در دولت فعلی تحریم‌ها برداشته شود مورد استقبال من است و اگر در این دولت نشود جزو اولویت اول من است.

وی افزود: ما نیاز به تعامل با دنیا داریم. ما به سرمایه خارجی و بازارهای خارجی نیاز داریم. با تهاتر نمی‌شود کشور را اداره کرد.

همتی تاکید کرد: در شرایطی که فشار حداکثری بود، ما مقاومت کردیم چون دنبال فشار اقتصادی بودند و ما در بانک مرکزی هم جلوی آن ایستادم. توسعه با تهاتر و خنثی سازی تحریم نمی شود. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما که نیامدیم صبح تا شب به مردم فشار وارد کنیم. چرا باید برای مردم سوال ایجاد کنیم که چرا مخالف FATF هستیم. بنده طرفدار مبادلات اقتصادی و تعامل با کشورهای خارجی هستم. توسعه بدون برون گرایی و درون‌زایی موجود در اقتصاد مقاومتی شکل نمی گیرد. 

ادامه دارد ...

منبع: دانا

کلیدواژه: دولت فعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

وی افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم، اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

دیگر خبرها

  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • حاشیه های پررنگ تر از متن سفر رئیسی به پاکستان؛ از استقبال سرد در فرودگاه تا غیبت آجودان
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است