Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش پراکنده در برخی از مناطق کشور از خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در زابل خبر داد و آب‌های جنوب کشور را مواج و متلاطم پیش‌بینی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از وزارت راه و شهرسازی، خانم کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو آرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بعدازظهر در بلندی‌های البرز مرکزی و شرقی، بارش پراکنده رخ می‌دهد و در ساعت‌های عصر نیز برای امروز در سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.
رفیعی افزود: روز جمعه در استان‌های ساحلی خزر و البرز مرکزی و روز شنبه در بلندی‌های البرز مرکزی و شرقی و شمال خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد. همچنین، از اواخر وقت امروز تا روز جمعه در برخی از نقاط شرق کشور به ویژه منطقه زابل پدیده غالب وزش باد شدید است که در برخی از مناطق ذکر شده سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.
به گفته وی، تا روز جمعه در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، وزش باد شدید رخ می‌دهد که می‌تواند در برخی از نقاط سبب خیزش گردوخاک شود.
کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: آب‌های خلیج‌فارس، تنگه‌هرمز و دریای‌عمان تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
آسمان تهران امروز صاف است و گاهی وزش باد در پایتخت پیش‌بینی شده است. حداکثر دمای امروز تهران به 37 درجه بالای صفر می‌رسد و حداقل دما در تهران به 25 درجه بالای صفر رسید.
وی افزود: امروز خنک‌ترین مرکز استان اردبیل با دمای حداقل 9 درجه بالای صفر و گرم‌ترین مرکز استان اهواز با دمای 49 درجه بالای صفر گزارش شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزش باد هرمزگان کرمان درجه بالای صفر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان

 روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور