Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فردای روشن» متفاوت ترین و جدیدترین تولید سرود و نماهنگ استان کهگیلویه و بویر احمد اثر گروه سرود بچه های بهشت مسجد جامع صاحب الزمان (عج) ویژه انتخابات ۱۴۰۰ است.

«پیمان جمشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به اینکه در انتخابات پیش رو همه نگاه های جهان شرق و غرب به ملت غیور و فهیم ایران اسلامی است و همچنین تمامی رسانه های غربی به دنبال ناامید کردن مردم جهت عدم مشارکت در انتخابات هستند، لذا وظیفه ما امسال بیش از هر زمان دیگری در جهت دعوت و مشارکت آحاد ملت مردم برای حضور پرشور در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مسئول خانه نماهنگ و سرود مرکز آفرینش های هنری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا به همت مرکز آفرینش های هنری بسیج استان و همین طور با حمایت ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد تصمیم بر آن شد که اثری متفاوت جهت امیدآفرینی، شور بخشی و ایجاد رغبت در بین تمامی مردم خواسته نسل جوان و نوجوان تولید شود.

 

وی یادآور شد: «فردای روشن» حاصل تلاش گروه سرود «بچه های بهشت» جامع صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج عنوان جدیدترین این اثر تولیدی هنری ویژه انتخابات ۱۴۰۰ است.

 

جمشیدی خاطرنشان کرد: تهیه و تولید این اثر بیش از یک ماه زمان برده که تمامی عوامل تولید آن از هنرمندان شاخص این استان بوده اند.

 

مسئول خانه نماهنگ و سرود مرکز آفرینش های هنری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاعر و نویسنده اثر سید صالح زینی پور، مربی فنی گروه پیمان جمشیدی، سرپرست گروه رضا غیوری، آهنگساز و تنظیم کننده رضا سلیمانی فر و کارگردان اثر مجتبی سلیمانی فر هستند.

 

وی گفت: این موزیک ویدیو در ایام انتخابات از صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و شبکه ملی پخش خواهد شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز آفرینش های هنری بسیج بچه های بهشت پیمان جمشیدی گروه سرود هنرمندان انتخابات استان کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ حریفت منم منتشر شد

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، این ویدئو شامل نماهنگ حریفت منم با اجرای محمد حسین عسکری است که در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی همدان تولیده شده است.

کد خبر 6087932

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • نماهنگ حریفت منم منتشر شد
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم