Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی روز سه شنبه در مزار شهدای گمنام شهرستان ایوان اظهار داشت: با وجود خدمات عظیم نظام اما مشکلات بازهم زیاد است که با توجه به تاکیدات امام( ره) و مقام معظم رهبری  باید عدالت اجتماعی همواره در دستور کار و خدمات دهی به کلیه مناطق کشور بصورت برابر باشد.

وی افزود: بسیاری از ظرفیت های کشور مورد غفلت قرار گرفته است که اگر به آنان توجه شود، می تواند بسیاری از مشکلات کشور نظیر تورم، اشتعال و گرانی حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مردم در انتخابات پیش رو باید به کسی رای بدهند که اخلاق مداری و نگاه جهادی ویژگی او باشد و در راستای تحقق خواسته های مردم گام بردارد.

کریمی تبار در ادامه خواستار اتکا به ظرفیت جوانان استان شد و گفت: این جوانان در همه عرصه ها و مقاطع مهم از جمله دفاع مقدس شجاعت و توانایی خود را اثبات کردند.

وی آخرین حربه و ترفند دشنمان اسلام را در مقطع فعلی تحریم و جنگ تبلیغاتی ذکر کرد و یادآور شد: خودکفایی در تولید بنزین و صادر کردن آن به کشور ونزوئلا ، اقتدار ایرانیان را به جهان نشان داد و موجب شکسته شدن تحریم ها شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نمونه پیشرفت فناوری و خودکفایی ایران در امور نظامی، سرنگونی یک فروند پهباد کاملا پیشرفته جاسوسی آمریکا بود که پس از این اتفاق به جبهه استکبار نشان دادیم که هیچ کشوری جرات تهاجم به کشور را نخواهد داشت.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه بر رفع مشکلات و مسایل مردم ایوان توسط دستگاه های مرتبط با هر حوزه در شهرستان تاکید کرد و گفت: این شهرستان دارای جوانان با استعداد و ظرفیت های عظیم کشاورزی است که باید از این ظرفیت ها بخوبی استفاده شود.

امام جمعه ایلام گفت: مردم این شهرستان در مقطعی که شیوع کرونا افزایش پیدا کرده بود، بیشترین همکاری را با ستاد کرونا داشته و کمک های مومنانه زیادی به محرومان پرداخت کردند که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه به ۷۶ ثبت اختراع توسط جوان دره شهری اشاره کرد و گفت: این جوان با کمترین امکانات توانست این موفقیت بزرگ را برای استان و کشور کسب کند که امیدواریم این موفقیت به کل استان تسری پیدا کند.

:

برچسب‌ها ایلام ایوان امام جمعه ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ایوان امام جمعه ایلام ایلام ایوان امام جمعه ایلام امام جمعه ایلام ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)

ایسنا/ایلام مردم شهر ایلام، همزمان با سالروز شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)، با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام، اقشار مختلف مردم  حضور داشتند.

مداحان اهل‌بیت(ع) در سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع)، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کردند.

این مراسم در خیابان طالقانی مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود