Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:21:45 GMT

استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت امور ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۵۸۱۶

استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت امور ضروری است

محمد میثم منصوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا با بهره گیری از توان نخبگان و ظرفیت های علمی و پژوهشی و برگزاری نشست ها گوناگون توانسته ایم با آسیب شناسی در جهت هم افزایی و افزایش مشارکت مردمی گام های بلندی برداریم.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در پای صندوق های رای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کرد: همه مردم شریف ایران به جهت ایجاد حماسه مجدد ملی در روز انتخابات حضور بهم خواهند رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری همچنین بر حفظ حرمت، کرامت و رعایت حقوق آحاد مردم با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی استان تهران انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی استان تهران انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی استان تهران انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مفتح‌زاده در دوره آموزشی تربیت مبلغ و کنشگر جمعیت گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از کشنگران جمعیت استان در دوره تربیت مبلغ جمعیت شرکت کردند که بعد از گذراندن دوره مقدماتی و امور تحقیقاتی حداقل ۴۰ نفر برای سپری کردن دوره تکمیلی انتخاب شده و سپس مجوز تبلیغ در حوزه جمعیت را کسب می‌کنند.
او افزود: افرادی که در این دوره شرکت کردند اشخاص فعال در ستاد مردمی جمعیت شهرستان‌ها و ۶۰ نفر از طلاب حوزه‌های علمیه خواهران هستند.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره تربیت مبلغ جمعیت است که در سال ۱۴۰۳ مجوز به آنها داده می‌شود، گفت: کنشگر جمعیت اقدام به هوشیارسازی جامعه می‌کند.

مفتح‌زاده تصریح کرد: امروز بحران جمعیت به خصوص در استان مرکزی که جزء چهار استان آسیب‌دیده در حوزه جوانی جمعیت است مورد توجه قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است