Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - حضور معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه رازی در پنجمین هفته سه شنبه های پاسخگو به صورت برخط با نمایندگان سراسر کشور در ساعت 15 روز سه شنبه 25 خردادماه برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سه شنبه های پاسخگو هر هفته به صورت برخط برگزار می شود و مدیران ارشد این شرکت به عنوان میهمن در برنامه حضور یافته و به پاسخگویی در خصوص سوالات مطروحه از سوی نمایندگان سراسر کشور می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نشست های مجازی ابتکار جدیدی بود که از سوی مدیرعامل محترم شرکت بیمه رازی در مدت کوتاهی که در این کسوت حضور دارند و با همراهی تیم رسانه‌ای بیمه رازی هر هفته سه شنبه برگزارمی‌شود و اکنون پس از گذشت قریب به یکماه ،این مسأله به یک رویه کاری منجر شده است که بنا به نظر کارشناسان شبکه فروش و نمایندگان سراسر کشور اتفاق مطلوبی بوده که باعث ایجاد حس هم افزایی و عاملی جهت محرک شغلی در بدنه اجرایی شرکت شده است.
گفتنی است در چهار نشست گذشته موضوعاتی همچون مشکلات نمایندگان فروش،ایجاد ظرفیت سازی و جذب مشتریان وفادار، بررسی استراتژی بازار برای شبکه فروش و بحث بیمه های زندگی و بیمه‌های زود بازده مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و با استقبال خوبی از سوی نمایندگان سراسر کشور مواجه شد.
در نشست پنجم از این سلسله نشست های هفتگی، مهدی ملکی معاون برنامه ریزی بیمه رازی در ساعت 15 روز سه شنبه 25 خردادماه مهمان این هفته خواهد بود و به موضوعات و سوالات مرتبط در حوزه برنامه ریزی و نوآوری پاسخ خواهد داد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایندگان سراسر کشور بیمه رازی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی