Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید مصطفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به آخرین وضعیت اعزام به عتبات، اظهار کرد: اعزام‌های قانونی عتبات به دلیل شیوع کرونا و دستورالعمل‌های ستاد ملی در هیچ کجای کشور شروع نشده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان حج و زیارت موظف است بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تا اعلام رسمی برای فراهم شدن شرایط بهداشتی، هیچ کاروانی را برای عتبات اعزام نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حج و زیارت لرستان به خروج غیرقانونی برخی افراد به کشور عراق طی ماه‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: متاسفانه برخی کاروان‌ها به صورت غیرقانونی اقدام به اعزام افراد برای زیارت عتبات می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اعزام‌ها که اغلب در مرزی غیر از مرز مهران صورت می‌پذیرد، زائران با پرداخت هزینه‌های گزاف وارد کشور عراق می‌شوند.

مصطفایی، نظارت بر خروج غیرقانونی افراد از کشور را وظیفه نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: اگرچه پیگیری‌هایی از سوی حج و زیارت انجام شده، اما متاسفانه خروج‌های غیرقانونی به دور از نظارت در حال انجام است.

مدیرکل حج و زیارت لرستان اعزام‌های عتبات سازمان حج و زیارت را در آینده نزدیک دور از انتظار ندانست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل حج و زیارت لرستان خروج غیرقانونی اعزام غیرقانونی به عراق حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد امین یاقوت مدیر حج وزیارت خوزستان گفت: ۲۵۵ زائر خوزستانی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام شدند. 
زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و اماکن مقدسه از جمله حرم نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص) و قبرستان بقیع را زیارت می‌کنند. 
همچنین عمره گذاران خوزستانی در سفر به شهر مقدس مکه به مدت پنج روز ضمن زیارت خانه خدا اعمال حج عمره را به جای می‌آورند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی