Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جلسه هم‌اندیشی بررسی امنیت فضای سایبری استان مازندران درسالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه مازندران  برگزار شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، جلسه هم‌اندیشی بررسی امنیت فضای سایبری استان مازندران با حضور دکتر علیرضا خصالی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر مصطفی بستام رییس مرکز آپا دانشگاه، دکتر سعید یگانگی، دکتر احسان عطایی و دکتر پیام محمودی نصر از اعضای شورای پژوهشی مرکز آپا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و رییس مرکز مدیریت راهبردی افتا استان مازندران در محل سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دکتر مصطفی بستام رییس مرکز آپا دانشگاه در این نشست ضمن ارایه گزارشی مختصر در خصوص وضعیت فضای مجازی استان، به بیان چالش‌ها و تهدیدات موجود در فضای سایبری کشور و استان پرداخت و به برخی از توانایی‌های علمی و فنی موجود در این مرکز اشاره نمود.

دکتر خصالی نیز در این نشست به حمایت همه جانبه دانشگاه مازندران در خصوص ارتباط دانشگاه با جامعه اشاره نمود و ایجاد مرکز آپا در دانشگاه مازندران را پاسخی به این نیاز اساسی استان در مورد فضای سایبر و امنیت آن برشمرد. هم‌چنین مهندس فلاح به بیان اهمیت این مساله اشاره و حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران را در این خصوص اعلام نمود.

در ادامه، قاسمیان مدیر افتای استان مازندران با ذکر مصادیقی از اهمیت امینت فضای سایبر در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی این استان، پیشنهاد تشکیل کارگروه‌های تخصصی در زمینه‌های مرتبط را مطرح نمود و در پایان مقرر شد که این جلسات به طور منظم با حضور تمام دست اندرکاران حوزه امنیت فضای سایبر استان برگزار شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جلسه هم اندیشی بررسی امنیت فضای سایبری استان برگزار استان مازندران مرکز آپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات