Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تشریح این موضوع که کار انتخابات در وزارت کشور از یک سال پیش در سطح کشور آغاز شده است، گفت: ستاد انتخابات کشور با آمادگی کامل به دنبال برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه سالجاری است.

وی تصریح کرد: ستاد انتخابات کشور با استفاده از فناوری های نوین در تجمیع و شمارش آراء در تلاش است نتایج را در سریعترین زمان ممکن به اطلاع مردم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه روند رای گیری با دستور وزیر کشور در اول صبح جمعه آغاز می شود، گفت: بعد از دستور وزیر کشور، کار رای گیری در تمام شعبات مستقر در سرتاسر کشور شروع می شود و مجریان ما آماده اخذ رای از شهروندان هستند.

موسوی در ادامه تصریح کرد: برای همه کشور انتخابات سراسری ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد و البته در ۶ استان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و در ۴ استان انتخابات خبرگان رهبری را هم خواهیم داشت.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین گفت: احزار هویت افراد به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت و به خاطر شیوع کرونا فرایندهای اخذ رأی هم با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

موسوی در خصوص شمارش آراء هم گفت: در شعب اخذ رای صندوق ها بازگشایی و آرا شمارش و بوسیله دستگاه احراز هویت به بخشداری و فرمانداری و در نهایت به ستاد انتخابات ارسال می شود.

وی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، اطلاعات هم زمان به شورای نگهبان هم ارسال می شود و تجمیع بین شورای نگهبان و وزارت کشور انجام و نتیجه به اطلاع مردم ایران اعلام خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: چینش شعبه ها با انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی خواهد بود و طبق همین فرایند شمارش آراء و اعلام نتایج هم به همین ترتیب خواهد بود.

وی اضافه کرد: البته در برخی از مراکز استان ها به خاطر الکترونیکی بودن انتخابات، کار شمارش و اعلام نتایج سریعتر خواهد بود.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: امید داریم با مشارکت همگانی انتخابات سالم، قانونی و مشارکتی در جمعه هفته پیش رو در کشور داشته باشیم.

کد خبر 5235347 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور سید اسماعیل موسوی ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی علیرضا زاکانی عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سعید جلیلی مناظره انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری محسن رضایی محسن مهرعلیزاده هیئت دولت شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها