Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول مقابلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در شهر ارومیه ۹۰۰ صندوق الکترونیکی آماده شده تا رأی مردم ارومیه را در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مرکز استان اخذ کنند، افزود: در انتخابات این دوره شوراهای اسلامی شهر ارومیه ۳۰۰ شعبه تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم نیز پیش از روز رأی گیری از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما ارائه می‌شود و بروشورها و گروه‌هایی نیز برای انتشار در فضای مجازی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: با برگزاری الکترونیکی انتخابات، روند شمارش آرا بسیار بهتر شده و زمان اعلام نتایج نیز کمتر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ارومیه افزود: در تمام حوزه‌های اخذ رأی به صورت میانگین ۲ تا ۳ صندوق پیش‌بینی شده است که روند اخذ آرا تا ساعت ۱۲ ادامه داشته و اگر یک شهروند در حوزه اخذ رأی حضور داشته باشد تا ساعت ۲ بامداد نیز تمدید خواهد شد.

مقابلی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات هیچ‌گونه شمارش آرای دستی در کار نخواهد بود و روند اخذ و شمارش آرا کاملاً مکانیزه خواهد بود و از بابت خطای انسانی هیچ خطایی در کار نخواهد بود.

وی با تاکید بر آنکه افراد بیسواد نیز حق قانونی دارند تا افرادی را برای کمک به فرایند رأی‌گیری همراه خود به حوزه رأی بیاورند گفت دوره‌های قبل نیز افراد کم‌سواد و بی‌سواد امکان همراهی یک نفر همراه را داشتند که در انتخابات الکترونیکی نیز این امکان فراهم شده است.

مقابلی نقش رسانه‌ها وشبکه‌های اجتماعی را در این دوره از انتخابات بااهمیت خواند و گفت: تبلیغات فضای مجازی برای آشنایی و شناخت بیشتر مردم از کاندیداها و تشویق مردم جهت حضور پای صندوق‌های رأی ضروری بوده که تاکنون به خوبی انجام گرفت است.

فرماندار ارومیه با اشاره به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات گفت: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد سرنوشت جامعه را در سطوح ملی و محلی تعیین خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در یک روز می‌باشد اما آثار حضور مردم، چندین سال در کشور ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: باید شرکت در انتخابات را جدی گرفته و نسبت به تعیین سرنوشت خویش بی تفاوت نباشیم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

کد خبر 5235162

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ارومیه انتخابات 1400 ریاست جمهوری انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود