Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم مستند «نان مقدس» به کارگردانی زنده‌یاد رحیم ذبیحی و به تهیه‌کنندگی تورج اصلانی، به بخش مسابقه اصلی بین‌المللِ هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «زاگرب‌داکس» در کشور کرواسی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فیلم مستند «نان مقدس» (نانی پیروز) Holy Bread آخرین اثر مرحوم رحیم ذبیحی، به تهیه‌کنندگی تورج اصلانی و محصول کمپانی سینمایی «ماد مووی» MAAD Movie؛ در جدیدترین و هفتمین حضور بین‌المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش مسابقه اصلی بین‌المللِ هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «زاگرب‌داکس» ZagrebDox در کشور کرواسی به نمایش در می‌آید و برای تصاحب جایزه این بخش از جشنواره، با 17 فیلم از کشورهای لهستان، روسیه، آلمان، بلغارستان، پرتغال، بلژیک، دانمارک، فرانسه، آمریکا، آرژانتین، سوئیس، گرجستان، اکراین، لیتوانی، شیلی، هلند، اسپانیا، چک، نیجریه و اسلواکی به رقابت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش بین‌المللی این اثر مستند، به عهده شرکت «تصویر گستر الهه پارسی» (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت است.

اعضای هیئت داوران بخش رقابتی اصلی بین‌المللِ هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «زاگرب‌داکس» عبارتند از: «راجکو گرلیچ» Rajko Grlić نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده از کشور کرواسی، «ایلیا پوولوتسکی» Ilya Povolotskiy کارگردان، تدوینگر و مدیر تبلیغاتی از کشور روسیه و «وسنا بیلجان پوشیچ» Vesna Biljan Pušić نویسنده و تدوینگر از کشور کرواسی.

هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «زاگرب‌داکس» با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانان کشورهای جهان در بخش‌های مختلف رقابتی ملی و بین‌الملل و بخش غیررقابتی از جمله؛ «شب نویسنده ـ راجکو گرلیچ» Rajko Grlić، نمایش «ویژه زاگرب‌داکس»، بخش «برنامه ویژه» و ... در روزهای 23 تا 30 خرداد ماه جاری (13 تا 20 ژوئن 2021) در شهر زاگرب پایتخت کشور کرواسی برگزار می‌شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: فیلم مستند نان مقدس حضور کشور کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجار‌های ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روز‌ها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاورد‌های فنی- مهندسی کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیرو‌های انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت