Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از راه‌های تامین منابع برای مهار گرانی؛ رونق تولید است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محسن رضایی عامل اصلی گرانی را دولت دانست و افزود: دولت با استقراض از بانک مرکزی یا از طریق بورس دست در جیب مردم کرده است و من این دست را قطع خواهم کرد.
وی گفت: سازو کار تامین منابع راه انداختن تولید و رونق کسب و کار و همچنین جلوگیری از فرار مالیاتی است که عدد آن به 90 هزار میلیارد تومان می‌رسد ضمن اینکه افرادی که فرار مالیاتی دارند به همین اندازه از یارانه نیز استفاده می‌کنند و این یک غارت بی‌سابقه منابع کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقای رضایی گفت: اگر این منابع را از گردن کلفت‌ها بگیریم خیلی از مشکلات حل می‌شود.
وی درباره مشکل بیکاری هم گفت: 70 درصد کشور غیرمولد و بیکار است و از همه ظرفیت‌های خالی کشور و برای رونق استفاده خواهیم کرد.
محسن رضایی با اشاره به مشکل کمبود تولید مسکن گفت: ما تولید را به بازار سرمایه وصل می‌کنیم و تقاضا را به شبکه بانکی متصل خواهیم کرد و افراد می‌توانند با 10 درصد آورده و بازپرداخت 40 تا 50 ساله و دریافت زمین از دولت صاحبخانه شوند.
وی افزود: موافقم که هیئتی مستقل از کارشناسان برای بررسی تحقق وعده‌ها مشخص شود و نتایج آن نیز به مردم اعلام خواهد شد.
نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه سرمایه بسیاری از افراد در بورس از بین رفت، گفت: البته برخی‌ها که در شش ماهه دوم سال 98 سهام را ارزان خریدند و نیمه اول سال 99 گران فروختند؛ ثروت‌های بادآورده به دست آوردند.
وی افزود: بازار سرمایه را به تولید و سرمایه‌گذاری وصل می‌کنیم و با طرح نجات اقتصادی زیان مالباختگان را جبران و بازار سرمایه را بیمه می‌کنیم.
آقای رضایی تاکید کرد: دولت ما یک دولت مردمی خواهد بود تا صدای مردم به گوش مسئولان برسد و برای این کار از همه ظرفیت‌ها از جمله ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌کنیم.
وی درباره مقابله با مافیای واردات هم گفت: سالانه 25 میلیارد دلار قاچاق داریم که برای مقابله با آن به مرزنشینان اجازه مبادلات می‌دهیم و با مرزبانی مردمی از قاچاق جلوگیری می‌کنیم و ضمن بالا بردن تولید ملی از قاچاق جلوگیری خواهد شد.
رضایی افزود: برای مقابله با فساد باید از دروازه‌های آن یعنی از قوه قضاییه و حراست پاکسازی‌ها آغاز شود.
وی گفت: سازمان بازرسی در دولت برای پیشگیری از فساد تشکیل خواهیم داد و 10 هزار قانون فسادزا را به 500 قانون کاهش خواهیم داد.
اقای رضایی درباره موضوع ساده زیستی و شفافیت هم گفت: من در دانشگاه امام حسین (ع) هستم و از مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کار می‌گیرم و مجموع دریافتی من ماهانه 15 تا 18 میلیون تومان است.
وی افزود: همه این موارد در خصوص خودم و خانواده من شفاف است و دارایی‌های ما نیز کنترل خواهد شد.
آقای رضایی گفت: دو دختر من خانه‌دار هستند و مدرک دکترا دارند و یک دختر دیگر من کارمند بانک است و داماد‌های من نیز شغل آزاد دارند.
آقای رضایی درباره کارآفرینان هم گفت: اردوغان با 20 کارآفرین کشور تلفنی صحبت و آن‌ها را به سرمایه‌گذاری در ترکیه دعوت کرده و این در حالی است که مقامات ما در پشت درب‌های بسته به امید بایدن هستند.
وی با بیان اینکه معماری نوین اقتصاد ملی ایران را سامان می‌دهم، گفت: موضوع حقوق بازنشستگان معلمان کارگران کشاورزان در اولویت ماست و محصول‌های کشاورزی را پنج درصد بالای قیمت‌های بین المللی از کشاورزان خرید تضمینی خواهیم کرد.
آقای رضایی درباره موضوع حاشیه‌سازی‌ها افزود: کم حوصلگی و تحمل پایین مسئولان سبب ایجاد حاشیه‌ها شده است، اما ما با اصلاح از درون قدرت حکمرانی صالح را به وجود می‌آوریم.
محسن رضایی درباره پیشرفت علمی کشور هم گفت: کیفیت مقالات و شتاب تولید آن‌ها را بیشتر خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی در پایان تصریح کرد: دولت ما دولت مردم برای اقدام و تحول است و ایجاد این تحول بدون بسیج همه امکانات امکان پذیر نیست؛ در کابینه 16 ساله من در سپاه یک فاسد پیدا نشد، خودخواهی و تبلیغ وجود نداشت و امروز نیز می‌توانیم یک بار دیگر دولت اسلامی را که مردم آرزوی آن را دارند، ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیکاری واقعی گرانی دولت رضایی درباره آقای رضایی هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟

حسین اصغری، درباره چرایی افزایش قیمت پیاز گفت: درحال‌حاضر برخی از محصولات کشاورزی از مناطق جنوبی کشور از جمله منطقه جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و... تامین می‌شود و بارندگی‌های شدید در دهه سوم فروردین‌ماه موجب توقف برداشت پیاز به صورت مقطعی شده است.

وی با بیان اینکه ایران یکی از معدود کشور‌های دنیاست که به دلیل اقلیم خاص امکان تولید سبزی و صیفی در چهار فصل سال را دارد، گفت: البته هزینه تولید در فصول سرد بسیار بالاتر است.

مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای ارتقاء بهره‌وری و صرفه‌جویی در مصرف آب، کاهش سطح زیر کشت سبزی و صیفی و افزایش عملکرد در واحد سطح در اولویت اجرا قرار دارد.

وی عنوان کرد: برنامه تولید محصول پیاز با برآورد نیاز کشور با رویکرد رعایت الگوی کشت و تولید متعادل به صورت چهار فصل تهیه و جهت اجرا به سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های تولیدکننده ابلاغ می‌شود. برهمین اساس برنامه ابلاغی تولید استمرار و بهاره سال زراعی جدید (۱۴۰۳ – ۱۴۰۲) محصول فوق ذکر براساس تاریخ کشت به استان‌های تولیدکننده ابلاغ شده است و براساس این برنامه در محصول تولید زمستان سطح زیر کشت ۱۳هزارو۴۵۰ هکتار با برآورد تولید ۶۴۴هزارو۳۰۰ تن و تولید بهار نیز سطح زیر کشت ۱۲هزارو۲۰۰ هکتار و تولید ۵۷۱هزار و۲۲۰ تن خواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد: تولید محصول در زمستان حدود ۸۰۹ هزار تن بوده و تولید بهار بیش از ۶۱۰ هزار تن پیش‌بینی می‌شود که نسبت به برنامه ابلاغی افزایش تولید مشاهده می‌شود.

مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه گفت: برنامه تولید محصول در فصل تابستان و پاییز امسال نیز با هدف‌گذاری یک میلیون و ۶۶۶ هزار و۸۲۰ تن ابلاغ و پس از تولید به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته وی میانگین قیمت محصول پیاز در فروردین‌ماه امسال در مزرعه حدود ۱۴هزار تومان بوده است.

گفتنی است براساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو پیاز به بیش از ۳۰ هزارتومان رسیده و تا ۳۸ هزار تومان هم بالا رفته است.

منبع: خبرآنلاین

tags # پیاز سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟