Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبرعلی بهرامی حضور حداکثری و انتخاب اصلح ملت ایران را مشابه ادامه راه اهل بیت در احیای دین اسلام و شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم شهروندان جویباری دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قنبرعلی بهرامی در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به تبیین روشنگری برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح اشاره ای به نقل از بیانات آیت الله مشکینی پرداخته که عرصه انتخابات و زمان انقلاب را تشبیه به کربلا کردو

وی بیان کرد:واقعه کربلا در حقیقت یک تشبیه زیبا ودرس بزرگی است به جامعه انسانیت که عده ی برای حفظ و حراست اعتقاداتشان و اصلاح امور جامعه از جان خود می گذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهرامی درخصوص نقش خطبه های حضرت زینب(س) در مجلس ابن زیاد و یزید انجام داده اند که رای حاضرین در مجلس را به نفع دین اسلام عوض کرده است، تصریح کرد:در حالی که شرایط یاران و همراهان اهل بیت در زمان اسارت مهیا نبود اما یاران اهل بیت با وجود شرایط سخت (اسارات، گرسنگی، تشنگی، کتک و رفتن به بازار برده فروشی و ...)به وظیفه خود عمل کرده اند امروزبا وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی ، ملت ایران در پای صندوق های رای حضور می‌یابند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در خصوص مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور که با حضور با شکوه و انتخاب اصلح مردم ایران از بین می رود ، گفت: برای رهایی از مشکلات اقتصادی کشور باید در روز ۲۸ خرداد با حضورحداکثر و انتخاب درست مردم عزیزایران که ادامه راه ائمه اطهار می باشد به پای صندوق رای انتخاباتی حاضر شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی جویبار ادامه راه ائمه اطهار در هشت سال جنگ و شهدای مدافع حرم برای حفظ و ثبات نظام انقلاب اسلامی با گذشت ایثار به شهادت رسیده اند اظهار کرد : عده ای همانند شهید سردار سلیمانی برای حفظ این نظام از زن و فرزند و پدر و مادر و زندگی خود دل بریده اند و به میدان جنگ رفته اند ،ما ملت ایرانی میراث دار این عزیزان هستیم و نسبت به آنها وظیفه داریم و برای اینکه شرمنده شهدای انقلاب و مدافع حرم حضرت زینب(س) نباشیم و پاسخی داشته باشیم. لذا یکی از مهمترین وظیفه احادجامعه ایرانی ،حضورحداکثری و انتخاب اصلح درروز انتخابات که بسیار سرنوشت ساز می باشد، شرکت کنند.

بهرامی به چگونگی انتخاب اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و تصریح کرد : درانتخاب به بهترین فرد که در مسیراهل بیت وشهداءاست و راه اهل بیت و شهداء را سر لوحه کار خود قرار داده است و همچنین به منافع داخلی و ملی کشورایران توجه شایانی دارد باید انتخاب نماییم که معرف به انتخاب اصلح است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخاب اصلح ملت ایران اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامرضا صالحی در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.

وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.

صالحی با اشاره به تعداد قردادهای نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

وی با اشاره به تعداد واحدهای مسکونی روستایی گفت: در حال حاضر پنج میلیون و ۶۰۰ هزار واحد روستایی در کشور وجود دارد که بنیاد مسکن در قالب خدمات مختلف در تبیین اهداف خود برای ارتقا سطح کیفیت زندگی در این واحدهای روستایی است.

صالحی اضافه کرد: پنج درصد این تعداد واحد روستایی به تعداد ۲۵۸ هزار و ۴۵۵ واحد در روستاهای آذربایجان‌غربی قرار دارد.

وی با اشاره به چالش‌های استانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برخی موانع باعث عدم چابک سازی و تسریع در روند اجرایی امور می‌شود که امروز با تغییر روند اداری در استان‌ها توانسته‌ایم گام‌های بلندی در راستای خدمت به جامعه روستایی و شهری از سمت بنیاد مسکن برداریم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه، سیاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر کاربردی نمودن معیارها و برنامه‌های تعریفی است و از این رو خدمت به روستاها جزو اولویت‌های کاری این نهاد است.

صالحی با تاکید بر اینکه آذربایجان‌غربی در طول تاریخ جزو اولین‌های اتفاقات فرهنگی و اجتماعی بوده است افزود: نباید امروز از امتیاز پایین آذربایجان‌غربی و عقب ماندگی آن در برخی شاخص‌های بنیاد مسکن را نادیده گرفت که البته امیدواریم با تغییر مدیریتی که در این استان صورت گرفت شاهد پیشرفت و توسعه همه شاخص‌های این استان در رده کشوری باشیم.

 

دیگر خبرها

  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی