Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد حفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس به مناسبت ۲۸خرداد، روز تجلی اراده ملی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
الحمدلله همواره ملت بزرگ و شریف ایران پس از انقلاب اسلامی با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان های نظام و حراست از کیان وعزت ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هوشیاری و اتحاد و مقاومت

خود توطئه ها و نقشه های خبیثانه و پلید دشمنان را نقش بر آب ساخته و خواب و خیال تضعیف اقتدار و پیشرفت کشور را برای معاندین وبدخواهان تعبیری وارونه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عدم حضور در انتخابات در برخی مقاطع چه بسا گناهی در راس گناهان کبیره باشد و کوتاهی در مشارکت، پیامدهای دنیوی و حتی تا نسل های بعد داشته باشد که مستلزم بازخواست الهی است؛ و یقینا ملت بزرگ ایران اسلامی با تاسی به وصایای جاودان و ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو تبعیت و پیروی از رهنمودهای حکیمانه و دوراندیشانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) خواهند توانست بر بسیاری از فتنه ها و توطئه های دشمنان از جمله دعوت آنها به عدم حضور در انتخابات با بهانه های واهی در شرایط خطیر کنونی فائق آمده و سیلی دیگری بر چهره بدخواهان ایران اسلامی بزنند.

در پایان این اطلاعیه، با اشاره به اهمیت ویژه و فزاینده این دوره از انتخابات، بنیادحفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت رشید، هوشمند، دشمن شناس و انقلابی ایران اسلامی برای شرکت گسترده در صندوق های رای و حضور در انتخابات پیش رو تاکید کرده است: ملت بصیر و فهیم کشورمان با حضور باشکوه و پرشور خود حماسه دیگری را خلق و عطیه الهی مردم سالاری دینی را حفظ و حراست نموده و فرصت تقویت قدرت نرم نظام اسلامی را مغتنم شمرده و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رای اقتدار، آمادگی، اتحاد، همدلی، ولایت پذیری و بصیرت شان را در برابر امواج هجمه های بی شمار دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ثابت کرده و حافظ راستین و مستحکم آرمان های والای امام راحل(ره)، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در میعادگاه ۲۸خردادماه خواهند بود.

ان شاالله

کد خبر 5235398

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 تازه های نشر معرفی کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور ترجمه نقد کتاب پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات ادبیات کودک و نوجوان انتشارات سمت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران توسعه فرهنگی جایزه ادبی ادبیات داستانی بازی های رایانه ای انقلاب اسلامی ایران اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد