Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری نخستین جشنواره عکس «رأی اولی ها» در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، نخستین جشنواره عکس «رأی اولی ها» در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آران و بیدگل افزود: این جشنواره به صورت شهرستانی و ویژه شهرهای آران و بیدگل، ابوزیدآباد، سفیدشهر و نوش آباد و روستاهای تابعه است که به همت این اداره و با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری، حوزه هنری و کانون بسیج هنرمندان برگزار می شود.

 

ضابطی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو، ۷۰ هزار و ۲۸۲ نفر در شهرستان آران و بیدگل واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد یک هزار و ۶۷۲ نفر رأی اولی هستند، افزود: این جشنواره با محوریت «رأی اولی ها و حضور آنان در انتخابات» در بخش عکس با دوربین یا موبایل برگزار می شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: هدف از این جشنواره، عکاسی از حضور رأی اولی ها در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است لذا تمامی رده های سنی می توانند با عکاسی از رأی اولی ها در این جشنواره شرکت کنند.

 

ضابطی در ادامه بیان داشت: علاقه‌ مندان برای شرکت در جشنواره لازم است اثر عکاسی خود را در قالب فایل دیجیتال همراه با نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کدملی، تاریخ و مکان عکس و شماره تماس خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۲۲۰۴۰۲۴۲۶ارسال نمایند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل، آخرین مهلت ارسال آثار را چهارم تیرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: اسامی برگزیدگان۳۰ تیر ۱۴۰۰ همزمان با عید سعید قربان در پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل به نشانی aranbidgol.farhang.gov.ir اعلام خواهد شد.

 

سعید ضابطی ادامه داد: به تمامی راه یافتگان به مرحله نهایی ، گواهی شرکت در جشنواره اعطا می شود و طبق آرای داوران به سه  اثر برگزیده لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با قوانیت و شرایط شرکت در جشنواره و شرایط ارسال آثار به پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل به نشانی aranbidgol.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: رأی اولی ها شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل جشنواره عکس انتخابات شهرستان آران و بیدگل اداره فرهنگ و ارشاد رأی اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

وی افزود: همچنین آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی ادامه داد: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

مسابقه کتاب سال استان آذربایجان‌غربی با همکاری خانه کتاب ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر