Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم باران چشمه سرپرست نایب رییسی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، سیدحسن سبزواری، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم باران چشمه خطاب به سبزواری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در رشته ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ 25 خردادماه 1400 به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال  و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای  توسعه ورزش  زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.

پیش از این سیدعبدالله سجادی در این سمت فعالیت داشت که خدمات شایانی را در جهت ارتقاء جایگاه این رشته اصیل و ایرانی در سطح کشور از خود به یادگار گذاشت که باران چشمه نیز از خدمات و تلاشهای ارزنده ایشان تقدیر و تشکر نمود.

سیدحسن سبزواری از مرشدان رتبه هشت این رشته است که مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی را داراست و سالهای متمادی در کسوت ریاست کمیته داوران و فنی زورخانه ای و مدرسی و داوری بین المللی ورزش زورخانه ای و... با این فدراسیون همکاری داشته و هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان سمنان نیز فعالیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی سرپرست نایب رییسی فدراسیون باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد