Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:47:58 GMT

تغییری در لیست شورای ائتلاف رخ نخواهد داد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۸۳۳۹

تغییری در لیست شورای ائتلاف رخ نخواهد داد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به تلاش برخی افراد برای ارائه لیست‌های مجعول در انتخابات شورای شهر، گفت: برخی از دوستان که توهم روش‌های تکراری گذشته را داشتند، فشار زیادی به رئیس شورا و اعضا وارد کردند تا بتوانند افرادی از لیست خود را وارد لیست ائتلاف کنند؛ این اقدام با مقاومت منطقی و مبتنی بر عدالت و حق الناس عملی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک و پس از این ناکامی سعی دارند تا با اخبار جعلی و لیست مجعول منویات خود را به مردم تحمیل کنند.

وی تاکید کرد: لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در عمل به سیاست اشتراک صفر مصمم است و هیچ تغییری اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

سخنگوی شورای ائتلاف در پایان گفت: آقایان چمران و سروری بارها اعلام کرده‌اند صرفاً سرلیست شورای ائتلاف هستند و دوستان دیگر با رعایت اخلاق انتخاباتی، از سو استفاده از اسامی افراد جهت مطرح کردن خود پرهیز نمایند.

کد خبر 5235423

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر ابراهیم رسولی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شورای شهر تهران انتخابات 1400 انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی علیرضا زاکانی عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سعید جلیلی مناظره انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری محسن رضایی محسن مهرعلیزاده شورای نگهبان هیئت دولت شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات