Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی ایران در حالی باید امشب به مصاف عراق برود که ملی پوشان برای صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی دارند. تیم ملی ایران ۲۱ دی ۱۳۸۹ در مرحله گروهی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۱ در دیداری که هدایت ایران بر عهده افشین قطبی بود، با گل‌های ایمان مبعلی و غلامرضا رضایی در برابر تک گل یونس محمود با نتیجه ۲ بر یک مقابل عراق به پیروزی رسید و از آن تاریخ تا کنون در هیچ مسابقه رسمی موفق به شکست عراق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(۱۰ سال و ۵ ماه و ۴ روز پیش)

احسان حاج صفی تنها بازمانده از ۱۱ نفر اصلی ایران در آن دیدار است که احتمالا امشب مقابل عراق به میدان می رود. (کریم انصاری فرد هم در نیمه دوم آن دیدار به میدان آمد)

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد