Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:54:25 GMT

جامعه ایثارگری به حوزه درمان بیش از پیش نیازمند است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۸۸۴۴

جامعه ایثارگری به حوزه درمان بیش از پیش نیازمند است

عطاری با بیان اينکه جامعه ایثارگری به حوزه درمان بیش از پیش نیازمند است گفت: امیدواریم مراکز درمانی بخش خصوصی در کنار بخش دولتی بخشی از خدمات خود را به ایثارگران اختصاص دهند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سعید عطاری» در دیدار مدیران بیمه دی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم(عج) رشت که به منظور هماهنگی انعقاد قرارداد درمان کامل ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: خدمت رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید مهمترین وظیفه مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز امروز جامعه ایثارگری را به حوزه درمان بیش از پیش دانست و با اشاره به همکاری مناسب بیمه دی در شرایط سخت مالی بنیاد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهان تداوم همکاری و تعامل دوطرفه با این بیمه می باشد.
 

عطاری با بیان اينکه ارزش معنوی خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بیش از ارزش مادی آن است افزود: امیدواریم مراکز درمانی بخش خصوصی در کنار بخش دولتی بخشی از خدمات خود را به ایثارگران اختصاص دهند.
 

«مصطفی اسماعیلی» نیز در این نشست از همکاری کامل بیمارستان قائم با بیمه دی طی چهار سال گذشته قدردانی کرد و گفت: ایثارگران از نحوه دریافت خدمات درمانی در این بیمارستان کاملا رضایت دارند.
 

مدیریت بیمه دی گیلان، از تداوم قرارداد درمان کامل بیمه دی با بیمارستان قائم خبر داد و اظهار کرد: علیرغم فشارهای مالی به بیمارستان، هرگز ارائه خدمت به ایثارگران متوقف نشده است.

 



«علیرضا کریم زاد» نیز در این نشست خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه ایثارگری را جزو اولویت های بیمارستان قائم دانست و افزود: با گذشت هشت سال از راه اندازی این بیمارستان همواره بر رویکرد همکاری با بیمه ها تاکید داریم.

 


مدیرعامل بیمارستان قائم  تصریح کرد: بیماران نباید دغدغه هزینه ها را داشته باشند و از این رو با وجود بدهی بیمه دی، قرارداد خود را لغو نکردیم.

 



وی بیمارستان قائم را از نظر امکانات و تجهیزات یکی از مجهزترین بیمارستان های شمال کشور دانست و گفت: وظیفه ما رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثارگران است و از این رو با تمام مشکلات آنها را تحت پوشش خدمات درمانی خود قرار می دهیم.

 


«حیدرعلی عابدی»  نیز بیان کرد: همکاری بیمارستان قائم رشت با بیمه دی بسیار ارزشمند است چرا که این بیمارستان در روزهای سخت نیز کنار بیمه دی ماند و از جامعه ایثارگری حمایت کرد.
 

مدیر درمان بیمه دی کشور وجود چنین مرکز درمانی را در استان گیلان بسیار مهم و ارزشمند دانست و ادامه داد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و در کنار همه نقش ها و مسئولیت های خود باید نسبت به جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان ادای دین کنیم و رفع مشکلات آنان بکوشیم.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه درمان بیمارستان قائم بنیاد شهید گیلان بیمارستان قائم جامعه ایثارگری بنیاد شهید بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم  و فناوری آنا، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار کرد: درب‌های بنیاد شهید بر روی ارباب رجوع و به ویژه جامعه دانشگاهی باز است و بهترین و مهم‌ترین خدمت در بزرگداشت خانواده بزرگ ایثارگران پیگیری و رفع مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: امکانات و توان استان ایلام برای رفع مشکلات ایثارگران محدود است، اما تمام مسئولان استانی در تکریم و رفع مشکلات ایثارگران پای کار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد در حوزه فرهنگی و پژوهشی باید همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید عملیاتی تا در روند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات ایثارگران تسریع شود.

بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام از ایثارگران هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ هم گفت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای این مهم با تمام توان در میدان است.

بهروز ناصری عنوان کرد: بیشترین تعداد دانشجوی عضو خانواده بزرگ ایثارگران استان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و بیشتر دانشجویان ممتاز هستند.

وی یادآور شد: با وجود مشکلات مالی دانشگاه تاکنون هیچ دانشجویی به واسطه عدم پرداخت شهریه از تحصیل بازنمانده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ تبیین کرد: امنیت، پیشرفت و تعالی ایران اسلام مدیون و مرهون شهدا و ایثارگران بوده و خدمت به این بخش از جامعه یک تکلیف اساسی است.

ناصری بیان کرد: مدیران و مجموعه بنیاد شهید ایلام خادم شهدا و ایثارگران هستند و در این راستا تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مجموعه انقلابی بنیاد شهید قرار می‌گیرد.

در این نشست بر ضرورت انجام طرح‌های پژوهشی توسط دانشگاه و با نظر بنیاد شهید ایلام، انجام اردو‌های مشترک، تجلیل از دانشجویان ممتاز، تکریم خانواده‌های ایثارگران، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در حوزه مشاوره و آموزش‌های کوتاه مدت تأکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها