Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@08:11:37 GMT

نمایشگاه دختران مهتاب برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۸۲۰

نمایشگاه دختران مهتاب برگزار می شود

به گزارش همشهری آنلاین «دخترانِ مهتاب» نام کارگاهِِ سوزن دوزی بلوچ در قاسم آباد ِ بمپورِ بلوچستان است که زمینه اشتغال بیش از ۱۵۰ زن بلوچ را فراهم کرده است. این زنان هنرمند،آثار نفیس و ظریفِ  بلوچ دوزی خود را به شیوه های اصیل به یادگارمانده از مهتاب نوروزی، مشهور ترین سوزن دوز بلوچستان ایران، طراحی و تولید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران مهتاب به منظور تداوم چرخه اقتصادی کارگاه شان ، نمایشگاهی از تابلوهای بلوچ دوزی نفیس خود را در «عمارت گود» برگزار می‌کنند.

این نمایشگاه پنجشنبه و جمعه ، ۲۷ و ۲۸ خرداد  ساعت ۱۰ تا ۲۲ در خیابان سمیه. نرسیده به خیابان ایرانشهر. خیابان عباس موسوی برگزار می شود

کد خبر 607797

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی برنامه های دهه کرامت، تاکید کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح همراه با نشاط اجتماعی در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران مراسم دهه کرامت قرار گیرد.

وی به آثار تبیینی و تربیتی و معنوی برنامه های دهه کرامت بر روی نسل جوان و آتیه ساز ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همایش ویژه دختران در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت برگزار شود.

امام جمعه سمنان همچنین خواستار تبیین حجاب و عفاف و سیره حضرت معصومه (س) برای دختران شد و تاکید کرد: از فرصت برنامه های دهه کرامت برای ترویج فرهنگ حجاب و الگو سازی برای دختران استان بهره گیری شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه ابراز رضایت مردم از اجرای طرح نور در جامعه بسیار ارزشمند است، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی است تا مردم ما بتوانند حمایت خودشان را از اجرای طرح نور اعلام دارند.

وی دهه کرامت را زمان خوبی برای بزرگداشت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به خصوص بین نسل جوان دانست و تاکید کرد: تبیین اهمیت حجاب و عفاف محور برنامه های دهه کرامت به خصوص برای نسل آینده ساز استان سمنان باشد.

کد خبر 6092817

دیگر خبرها

  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود